Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nok overklokking som er problemet. Jeg spurte om råd på fah forumet og der fikk jeg beskjed om at errorkoden var gpu relatert (link). Det rare er at jeg har kjørt på 2037/2050 i rundt to uker uten at det har vært problem, men når jeg får disse "ettertraktede" store WU så blir det krøll hvis jeg benytter maskinen til lett desktop bruk.

 

Hvis man overklokker for folding er bør både memory og core overklokkes? 

3 av mine er ok på 2050, det siste er ok på 1999. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 av mine er ok på 2050, det siste er ok på 1999. :)

 

Mitt er stabilt på 1999 store WU / 2012 små WU når jeg i tillegg bruker maskinen til lette oppgaver. Det er også stabilt ved 2050 på små WU (ink. lett bruk), kjøres store WU så har jeg ikke opplevd krasj hvis jeg ikke benytter maskinen. Hvis jeg benytter maskinen tror jeg feilraten blir over 50%.

 

Uansett, jeg var innom komplett for å se på gpu, de er utsolgt for både 1080 og 1080ti. Jeg sjekket også prisjakt her om dagen og det er veldig mye 1080ti som er utsolgt. Er det litt manko på kort for tiden? Ut i fra livssyklusen til begge kortene burde det ikke være noen grunn til at det plutselig skal gå så mye kort. Mining er kanskje svaret.

Lenke til kommentar

 

3 av mine er ok på 2050, det siste er ok på 1999. :)

 

Mitt er stabilt på 1999 store WU / 2012 små WU når jeg i tillegg bruker maskinen til lette oppgaver. Det er også stabilt ved 2050 på små WU (ink. lett bruk), kjøres store WU så har jeg ikke opplevd krasj hvis jeg ikke benytter maskinen. Hvis jeg benytter maskinen tror jeg feilraten blir over 50%.

 

Uansett, jeg var innom komplett for å se på gpu, de er utsolgt for både 1080 og 1080ti. Jeg sjekket også prisjakt her om dagen og det er veldig mye 1080ti som er utsolgt. Er det litt manko på kort for tiden? Ut i fra livssyklusen til begge kortene burde det ikke være noen grunn til at det plutselig skal gå så mye kort. Mining er kanskje svaret.

 

 

Stemmer nok det :wee:

Lenke til kommentar

Fra første post i tråden:

 

 

Ja, det kan man faktisk! Under Windows kan man bruke Windows Firewall til å sette opp en regel som forhindrer deg i å få oppgaver fra en spesifikk server hos Stanford. Dvs, man kan ikke utelate et enktelt prosjekt nødvendigvis, men stort sett er denne metoden mer enn grei nok til å oppnå det man ønsker siden Stanford bruker mange servere til de forskjellige oppgavene (typisk like oppgaver på samme server). Les mer i denne tråden på hvordan man går fram.

 

Er det noen som driver med dette? 

Lenke til kommentar

Det kan jeg svare på :). Hovedsikringen tok kvelden, måtte ha elektriker for å bytte den gamle. Hadde 63A inn, nå 32A. Nye regler siden 50-tallet :hm: . Må bytte hele sikringskapet. Så nå blir det 2x1080ti+2x1070, en stund fremover.

Bra at det ordner seg =)

Regner med du har flere kort siden du hadde 5,5 mill PPD en stund.

Lenke til kommentar

 

Det kan jeg svare på :). Hovedsikringen tok kvelden, måtte ha elektriker for å bytte den gamle. Hadde 63A inn, nå 32A. Nye regler siden 50-tallet :hm: . Må bytte hele sikringskapet. Så nå blir det 2x1080ti+2x1070, en stund fremover.

Bra at det ordner seg =)

Regner med du har flere kort siden du hadde 5,5 mill PPD en stund.

 

Har noen 970'er, 980'er og 980 ti. Må ha mer strøm før jeg starter de. Kan ikke belaste med 20A, før hovedsikringen er større. Har egen kurs til kjelleren :)

Lenke til kommentar

 

 

Det kan jeg svare på :). Hovedsikringen tok kvelden, måtte ha elektriker for å bytte den gamle. Hadde 63A inn, nå 32A. Nye regler siden 50-tallet :hm: . Må bytte hele sikringskapet. Så nå blir det 2x1080ti+2x1070, en stund fremover.

Bra at det ordner seg =)

Regner med du har flere kort siden du hadde 5,5 mill PPD en stund.

 

Har noen 970'er, 980'er og 980 ti. Må ha mer strøm før jeg starter de. Kan ikke belaste med 20A, før hovedsikringen er større. Har egen kurs til kjelleren :)

 

Kjeller? Jeg har jo bare en liten leilighet >.<

Er litt redd jeg kan ødelegge leiligheten vist det konstant veldig varmt her inne. Å ha vinduet åpent konstant kan jo øke luftfuktigheten også. Den er jo "veldig lav" her på Vestlandet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...