Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven det var bra!!! Du burde sende inn bildet til Tv-Shop og si at resultatet kommer etter to års aktiv bruk av abtronic. Da kommer du sikkert på Tv lol

Hehe, ja de der sakene funker jo som bare det :p

 

Wow, det må jeg si. Virkelig fantastiske resultater Robert :) Ordentlig inspirasjon det der :new_woot:

Tusen takk, det var kult å lese :)

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra resultat! Hvor mye gikk du ned, og hvor lang tid brukte du på det?

Takk for det :)

Jeg prøvde å feilet til å begynne med siden 2008 og fikk skikk på treninga i fjor høst 2009(teknikk og kosthold). Siden da gikk jeg ned fra 75 kilo til å nå veie 61.5 kilo :)

Jeg har vært opptatt av å gå ned i fettprosent, men har jo sef fulgt med på vekta. Har ikke fått målt prosenten på noe vis enda, men den er nok en del under 10% :new_woot:

Så summa sumarum har jeg for å svare så enkelt jeg kan gått ned 13.5 kilo siden rett før jul i fjor. :)

Lenke til kommentar

*knallbra resultater*

Wow, slenger meg på de andre! Kjempebra!

 

Hvor høy er du egentlig?

Takk for komplimentet :) Jeg er 165 cm :)

 

Veldig bra resultater ja! :yes: Det er tydelig at du vet hva du gjør, så å bygge mer masse skulle neppe være noe problem (dersom det er interessant da),

Takk takk :)

 

Tenker å bygge bittelitte ekstra ja, men ikke så voldsomt mye mer.

Jeg føler jeg er svak i beina så blir å konsenterer meg om de. Jeg er som jeg svarte Juliess 165cm og tror nok at det blir litt "over the top" om jeg blir større :p

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Du blir nok ikke over the top med det første, men 1 kg muskelmasse ekstra på deg vises mye bedre enn på folk som f.eks meg som er 184 cm. Dette er jo bare en fordel man bør utnytte, så dersom du bestemmer deg bare for å bli litt større så tror jeg du vil se en visuell forandring ganske kjapt.

 

Kjør på!

Lenke til kommentar

WOW! Syke resultater ja! Ga meg litt inspirasjon nå som jeg holder på med deffen :new_woot:

Takk takk :)

 

Ja bare stå på, husk at man ser ikke resultatet før plutselig en dag når liksom "alt" fettet er magisk borte over natta. Er jo sef en psykologisk ting, men fy så gøy når man ser resultatene selv :)

 

Du blir nok ikke over the top med det første, men 1 kg muskelmasse ekstra på deg vises mye bedre enn på folk som f.eks meg som er 184 cm. Dette er jo bare en fordel man bør utnytte, så dersom du bestemmer deg bare for å bli litt større så tror jeg du vil se en visuell forandring ganske kjapt.

 

Kjør på!

Sant nok, jeg har jo en unik mulighet til å "modellere" kroppen som jeg selv vil nå :)

Lenke til kommentar

Vil først og fremst poengtere at jeg er kjempefornøyd med min egen progresjon, og det er noe av hovedgrunnen til at jeg poster bilder. Er fornøyd med kroppen min og den ser bedre ut enn den har gjort på flere år.

Hva jeg ønsker å forbedre: ja, som alle andre når sommeren nærmer seg; dra av seg litt mer vinterflesk :p spesielt den lille kladden nederst på magen, men innser sånn halvveis at den er vel noe av det siste som går hos ei jente. Samt lårene.

Syns også skuldre er gøy å jobbe med!

 

Oppfordrer alle som driver med halvveis målrettet trening til å ta progresjonsbilder, for det er veldig gøy de dagene man kan se forbedring eller forandring.

 

Oktober 2008

 

omgawful.jpg

 

 

Desember 2009

 

picture0230.jpg

 

 

Ryggen i mars

 

dsci0063b.jpg

dsci0042i.jpg

 

 

 

Ryggen tre uker siden

 

p100070822.jpg

 

 

Front tre uker siden

 

post-104005-1274044547,0153_thumb.jpg

 

 

Beina fra mars (?) og til for 2 uker siden

 

2mnd.jpg

 

 

Leggene

 

p10006922.jpg

 

 

 

Aha!! Holy shit!!

 

Klikka meg først inn på det gamle bildet av deg, og da jeg fikk se bilde nr.2 datt jeg nesten i gulvet. Nice done! Trudde ett øyeblikk at jeg var inne på noe sånn model greie.

 

kjemperått:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tok bilde av ryggen i går:

 

post-131886-1275026478,563_thumb.jpg

 

Tycks?

Før var du litt tjukk, nå er du slank med muskler. Det er gøy :D Litt vanskelig å se på bildet, siden blitzen visker bort nesten alt av linjer. Hvis du får lyset litt annerledes på ryggen blir det enklere å se. Sånn at det blir littegrann mer skygger.

 

Aha!! Holy shit!!

 

Klikka meg først inn på det gamle bildet av deg, og da jeg fikk se bilde nr.2 datt jeg nesten i gulvet. Nice done! Trudde ett øyeblikk at jeg var inne på noe sånn model greie.

kjemperått:)

Haha, takk :!: Nr 2 er egentlig ikke så mye å skryte av i mitt hode da, men bra i forhold til det første bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...