Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Du har hatt bra fremgang virker det som, Juliess. Fine bilder. Synes du har overraskende mye muskler til jente å være, armene dine ser større ut enn mine :O Stå på!

 

Bra bilder dere andre også :) Jeg vet ikke når bildene mine er fra da, så har ingen før/etter bilder, men kanskje jeg skal laste opp noe snart fra nåtid, og ta nye senere. Men som sagt, er ikke noe gøy med bilder på bulk, de blir jo verre og verre ettersom fettprosenten øker :/

Takk for det, tar det som et stort kompliment :)

Ta hvertfall noen bilder nå, selv om ikke du legger dem ut. Det er gøy å ha senere!

 

Det var det jeg også tenkte på når jeg så bildene. Jeg velger å tro at det er lyset eller kameraet... :whistle:

 

Hvor mye ligger vekten din på Juliess?

Hahaha, det er vel begrenset hvor mye et bilde rett forfra uten skygger kan lyve, er det ikke? :p

 

Jeg veier 68,5kg, +/- 500g litt avhengig av tidspunkt på dagen.

Og jeg er 1,67 høy om det evt. skulle lures på også. Så har nok dessverre ikke større armer enn noen av dere, jeg er ikke noen stor person.

 

Man skal jo aldri be en dame om vekten ;)

Jeg tror jeg gikk forbi en slags grense da jeg la ut de bildene, så bare fyr løs alle slags spm, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ment som et stort kompliment :D Så er glad for at du oppfattet det slik. VIlle aldri sagt noe om det var ment negativt.

 

Hmm, du har kanskje rett. Men du har uansett store armmuskler da :) Det er jo forholdene på din kropp og proporsjonaliteten der som teller, ikke hvordan du er sammenlignet med oss andre. Selv veier jeg 82kg og er 180+ høy.

 

Juliess, siden du oppfordrer til å stille alle slags spørsmål: hvordan fikk du tatt de ryggbildene? En annen person eller selvutløser?

Lenke til kommentar

Hvor ofte trener du? Har du treningsprogram? Hva er vekten på de forskjellige bildene?

 

Jeg skal være ærlig. Jeg ser ikke veldig stor forskjell på før - etter bildene. Om du har trent fra 2007 til nå, altså 3 år, vil jeg si at du har hatt en meget dårlig fremgang.

 

Mitt råd til deg er at du må spise mer.

Lenke til kommentar

Ser da litt forskjell her. Blant annet har du fått bredere rygg og mer V-form, og litt større bryst. Kanskje bittelitt større skuldre. Var litt vanskelig å se noe på armene. Du er på vei i riktig retning, men du er fortsatt ganske tynn. Ingen grunn til å spare på kaloriene hos deg. Så her er det bare å pøse på med kcal og trene tungt fremover, så blir det nok større forskjell. Øker du kalori-inntaket ytterlige så kan du nok se enda større forskjell innen få mnd :thumbup:

Virker ikke som det er så veldig mange kilo forskjell. rundt 4-8 kanskje?

 

Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Enig med han over. I tillegg kan skygger, blitz og dagsform, det at du nettopp har trent eller spist et måltid, forandre på hvordan du ser ut. Med andre ord kan man sikkert ha "fotogene" og mindre fotogene øyeblikk når disse bildene tas. Så om man ikke slanker seg(hvor bilder viser fremgang mer tydelig) eller driver med profesjonell bodybuilding med en plan bak bildene tror jeg bildene fort kan lyge og/eller ikke fortelle stort om progresjon, selv om progresjon er et faktum.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Min progresjon på 2 år (minus 8 dager)

 

Bilde 1: 01.06.2008 - litt under 75 kg

Bilde 2: 29.06.2008 - litt under 80 kg

Bilde 3: 18.11.2008 - 84 kg

Bilde 4: 22.05.2010 - 93 kg

 

Klikkbar:

 

post-128155-1274551356,7378_thumb.jpg

 

Jeg har hatt rundt 7 uker øvelse totalt det siste året (3 uker opptak, 2 uker infanteriøvelse og 2 uker vinterøvelse med relativt lite mat og MYE aktivitet). Dette er egentlig veldig lite felt til sammenlignet med mange andre militære avdelinger, men det har gitt noen kraftige nedturer styrke- og massemessig. Uansett, vekten og styrken har krøpet opp i det lange løp så jeg fortsetter å pusle videre.

Endret av awkward
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sjukt dårlig mobilcam og ikke noe annet tilgjengelig så detta får bli bidraget for nå. Har trent serr styrke omtrent siden januar.

 

Skal ha en ukes tid hvile nå, og så kjører jeg på igjen. Skal spise massivt med mat.

 

Imponerende Awkward

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Det må jeg si var god fremgang!

Jeg har tenkt at det må være på en måte vanskeligere å være tynn og spinkel som utgangspunkt, for man ser liksom "rett på" musklene når det ikke er noe fett som ligger utenpå. Mens med meg selv, så ser det kanskje ut som jeg bygger raskere fordi det ligger litt ekstra rundt og da ser alt større ut.

Jeg har aldri vært tynn eller spinkel da, så vet ikke hva dere som er/var det tenker :) Bare noe jeg har tenkt selv.

 

Og generelt sett; veldig mange flinke folk på forumet her :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...