Gå til innhold

Kingdom Hearts-samlingen kommer til Europa (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første er i grunn det eneste som er et must å spille. Konseptet er spennende, det har valgfrie bosser som byr på en skikkelig utfordring og aller viktigst så hadde man ennå ikke begynt å gjøre historien unødvendig infløkt. Toeren tar videre mye av det som var bra med eneren og gjør det i større skala (siste bosskamp er episk), men det er her historien begynner å bli tullete.

Lenke til kommentar

^Troll

Jeg har en beef med spill som Kingdom Hearts, det er et spill som skaper problemer for FF serien, hadde ikke Kingdom hearts eksistert hadde vi fått FF spill ut raskere og hvem vet kanskje et spill av kvalitet.

 

Den tiden dette spillet kom ut var når shit hit the fan, og Square ble en moneymachine som spydde ut spill her og der.

 

Om det er Kingdom Hearts som tok nådes støtet i bedriften er bare gjetting men noe skjedde den perioden som fucked opp spillene.

Lenke til kommentar

Beste nyhetene jeg har hørt på veldig, veldig lenge! Kingdom Hearts er et spill jeg ikke ANER hvor mange timer jeg har brukt på, og som jeg har veldig, veldig gode minner fra.

 

Har aldri eid en PS2 selv, spilte det sammen med to ekser, men det var jo rett og slett kul umulig å gå lei. Action-RPG-preget gameplay med FF-touch krysset med det fantastiske Disney-universet er antakelig en av de mest hardtslående kombinasjonene jeg har vært borti i spillverdenen så lenge jeg kan huske.

 

Gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kingdom Hearts er like mye Final Fantasy som supersmash er pokemon. =p

Alt square lager er ganske likt, akkurat som Blizzard lager sine ting i lik stil.

 

Uansett, vil heller at de lager et bra FF spill igjen enn å lage andre ting =/

En historie det er mulig å følge med på og gir mening, med solide karakterer hatte vært fint...Du vet, som det pleide å være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
^Troll
Jeg har en beef med spill som Kingdom Hearts, det er et spill som skaper problemer for FF serien, hadde ikke Kingdom hearts eksistert hadde vi fått FF spill ut raskere og hvem vet kanskje et spill av kvalitet.Den tiden dette spillet kom ut var når shit hit the fan, og Square ble en moneymachine som spydde ut spill her og der.Om det er Kingdom Hearts som tok nådes støtet i bedriften er bare gjetting men noe skjedde den perioden som fucked opp spillene.

 

At du faktisk er seriøs gjør meg bekymret. Stol på meg (og alle andre her) når jeg sier at det absolutt ikke er et FF-spill, og at det absolutt ikke har noe med at Squaresoft og Enix ble Square-Enix.

 

Kingdom Hearts har fått strålende kritikker verden over, og har en veldig stor og solid fan-base. Tror du må litt lenger ut på jordet med det du sier i denne tråden her altså. :)

Lenke til kommentar
^Troll

At du faktisk er seriøs gjør meg bekymret. Stol på meg (og alle andre her) når jeg sier at det absolutt ikke er et FF-spill, og at det absolutt ikke har noe med at Squaresoft og Enix ble Square-Enix. Kingdom Hearts har fått strålende kritikker verden over, og har en veldig stor og solid fan-base. Tror du må litt lenger ut på jordet med det du sier i denne tråden her altså. :)

Vell nå dropper vi den diskusjonen som spartapus sier.

 

Om spillet er bra eller ikke bryr jeg meg fint lite om,

det som er problemet er at det setter en damper på FF serien og viser hvor idiotisk strategi Square har endt opp med.

 

Og jeg har aldri sagt at Squaresoft og Enix ble Square-Enix på grunn av spillet. du må lese litt bedre.

 

FF serien er viktigere en Kingdom Hearts siden Jrpg sjangren har trengt et god spill på lenge. vi har nok av simple hopp og slå spill som varer i 5 timer...

Lenke til kommentar
FF serien er viktigere en Kingdom Hearts siden Jrpg sjangren har trengt et god spill på lenge. vi har nok av simple hopp og slå spill som varer i 5 timer...

 

Det skal nevnes at Kingdom Hearts og Final Fantasy tilhører to vidt forskjellige sjangere: KH er action-rollespill, mens FF stort sett er tradisjonelle JRPG'er.

 

Ingen av Kingdom Hearts-spillene varer heller ikke i mindre enn 20 timer, og det første alene varer i nærmere 40-50 timer.

Lenke til kommentar
FF serien er viktigere en Kingdom Hearts siden Jrpg sjangren har trengt et god spill på lenge. vi har nok av simple hopp og slå spill som varer i 5 timer...
Det skal nevnes at Kingdom Hearts og Final Fantasy tilhører to vidt forskjellige sjangere: KH er action-rollespill, mens FF stort sett er tradisjonelle JRPG'er.Ingen av Kingdom Hearts-spillene varer heller ikke i mindre enn 20 timer, og det første alene varer i nærmere 40-50 timer.

 

simple hopp og slå spill i 40-50 timer... omg... står fint over det gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...