Gå til innhold

Demo: Starpoint Gemini (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillet. Er ganske artig å spille en stund men spillet sliter med en del ergelige bugs. Feks, du kan bare bevege romskipet ditt i et flatt landskap, og ikke opp og ned. du har bare direkte kontroll over ditt eget romskip og gjør meste parten av handlingene dine med musen. Ganske pek og klikk for å være ærlig. En bug som fikk meg til å stoppe er at spillet kan henge seg opp dersom du levler opp til et høyere nivå enn hva som var beregnet for det story missionet du er på. Der du enten må loade langt tilbake, eller starte spillet på nytt :p

Lenke til kommentar

jeg synes spillet var rett og slett ræva! Totalt uengasjerende kamp.. og håpløse stemmer, kan de ikke bare droppe hele stemmeopplegget og kjøre rein tekstbaserte samtaler som i Star Wolves hvis de ikke finner noen bedre. Huff og huff kunne fått det til å høres like bra ut hvis jeg leste dialogene høyt.

"demo slettet"

Lenke til kommentar

Ok,bare så det er sagt...denne demoen er ikke et realistisk grunnlag å dømme spillet på :cry: . Men det er heller ikke en så ræva demo som noen vil ha det til,minner om en alpha versjon :rolleyes: .Tror dessuten dette spillet kan bli virkelig bra selv om stemmene i demoen for noen virker "urealistiske",hva nå det kan bety.En stemme er en stemme,eller? :huh: Etter min mening burde det også bli laget en oppfølger til Freelancer, et enkelt og greit spill som virkelig kunne blitt bra med litt mer valgmuligheter. Ellers er jeg en stor fan av X-Universe serien,og spiller for tiden både X3 Reunion og X3-Terran Conflict som er fantastisk bra og burde være pensum for samtlige utviklere i denne sjangeren ;) .Der er det virkelig åpent og et utall av muligheter.Anbefales på det varmeste til alle dere andre som også er svak for denne sjangeren og liker å ha litt mer å pusle med enn en knapp å trykke på for å skyte og to-tre andre for å styre :D .

Lenke til kommentar

En stemme er da absolutt ikke en stemme! de hørtes totalt uengasjerte ut.. hørtes ut som om de leste rett av ett manus, noe de sikkert gjorde. Da blir man ikke veldig engasjert. Da blir jeg mer engasjert av rein tekst, kan jeg forestille meg hvordan de høres ut.

 

Remake av freelancer med flere muligheter (som feks ansette leiesoldater og skikkelige piratoppdrag hvor du skal rane transporter), JA TAKK.

X3 er en knallspill men det er litt for tidkrevende for meg å virkelig bli noe der.. og kampene er litt triste, det gjelder bare å ha det kraftigste skipet med de beste våpnene for det finnes ikke noen mulighet til å bruke reine skills for å ta en med bedre skip som i Freelancer, men muligheten til å eie store Capitals ships og invadere systemer er superfristende. Bare synd det tar MANGE timer å komme så langt att du får muligheten.

 

Nå gleder jeg meg først om fremst til Star Wolves 3: ashes of victory

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...