Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke så noen dedikert tråd for dette så tenkte jeg å opprette en selv. Dette er altså en tråd der man poster ting man har sett på forumet av humoristisk, vittig, intelligent eller sær karakter.

 

Reglene er enkle. Forumets retninglinjer gjelder som alltid. I tillegg er det noen trådregler jeg vil ha på plass:

 

1: Ingen selvreklame. Alle innlegg skal være sitater fra andre brukere enn en selv. Brukernavn til den som siteres skal selvfølgelig tas med slik at "kreds" plasseres rettferdig.

 

2: Ingen innlegg uten sitat. Man kan gjerne ha egne korte kommentarer til sitatet, såfremt det går tydelig frem hva som er sitering og hva som er egne ord.

 

3: Kun ett sitat av gangen. Ingen lange remser med oppsparte sitater. Dette gjelder også flere poster etter hverandre.

 

4: Ingen lange siteringer. Dersom man finner en historie eller en utveksling mellom flere brukere man vil dele, kan man linke til den aktuelle tråden der innleggene ligger, med en kjapp forklaring på hva som er morsomt/vittig/glupt. Lange innlegg (en grense som riktignok blir litt vag) kan gjemmes bak en spoiler.

 

5: Ingen bilder. Denne tråden skal handle om brukeres selvskrevne innlegg, og humorbilder er sjelden egenproduserte. Vi har en egen tråd for bilder.

 

6: Ingen uthenging. Hold en høflig tone, og ikke fremstill den man siterer i et dårlig lys à la "sjekk denne dusten, a.."

Endret av El-Ateisten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Noen herlige gullkorn fra helseforumet, veldig langt tilbake: 

"Her satt jeg en dag, natt til lørdag kl. 06 nærmere bestemt, og spilte Sacred. Etter en hard uke hadde jeg pådratt meg lungebetennelse, halsbetennelse, bihulebetennelse, streptokokk A-C og det som verre er, men jeg spilte videre i god stil (snart lvl 20 ).. Etterhvert kjente jeg at et øye begynte å klø, i tillegg til den vanlige kløen i halsen, lungene, osv. Jeg stakk fingeren i øyet for den vanlige prosedyren, men den kom tilbake med  BLOD  på tuppen.. Hva i all verden kunne dette være?? Hadde jeg pådratt meg en ukjent sykdom? Hadde alle timene foran pcn endelig straffet seg, i tro med mors advarsler? I speilet morgenen etter kunne jeg se at øyet hadde blitt rødt, og litt verk hadde samlet seg i kroken ........ Er jeg dødsdømt?"-  @The Guardian

"Å gråte blod, er ikkje det ein slik ting som katolske helgener gjer? Trur du berre held på å bli ein helgen eg. Er sikkert ein gradvis prosess" @The Avatar

I en tråd om leamus på øyet:

"Slå deg selv HARDT der du har det, funker hver gang" - @TheOmen

Noen i samme tråd foreslår tilskudd av magnesium for TS med leamus på øyet, hvor @Zeph supplerer:"I følge MacGyver får du magnesium ved å skrape på aluminium, men vil ikkje anbefale det. På forhånd beklager eg for dette lite informative innlegget". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

 I tråd om man fortsatt bruker såpestykker kommer The Avatar med en morsom idé :

Kanskje det hadde vært ein foretningsidé, såpestykker som er forma litt som eit juletre, om det då skulle si POP så stopper såpen ved julterefoten slik at man får den utigjen utan å måtte innom legevakta for å forklare korleis ein "ramla" i dusjen og landa med stumpen fyrst på såpestykket :lol: - @The Avatar 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...