Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den Store Tysk-hjelpe-tråden!


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg er en jente på 17 år som går mitt andre år på videregående skole, der jeg tar Tysk1. 

Etter mitt andre år med Tysk som språk, har jeg forstått at jeg som en dyslektiker, ikke forstår like mye som andre! AKA jeg sliter veeeldig. Derfor starter jeg denne tråden, slik at vi kan hjelpe hverandre med tysk grammatikk, kasus og slikt, slik at vi alle kan bestå i faget, og kanskje gå ut 3.klasse med gode tysk kunnskaper? Hvem vet, right?

 

Som en elev med dysileksi lurte jeg på om det var noen der ute som hadde gode links eller word dokument, der det står noe om tysk grammatikk fra scratch? Legg dem gjerne ut slik at andre også får hjelp. Jeg setter også stor pris på al hjelp, og håper alle får noe ut av dette, om det i det hele tatt dukker opp svar haha!!

 

 

 

 

_    _     _    _     _                                                        _     _     _    _      _    _     _    _     _      _      _

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...