Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart ferdig med Link's Awakening, teoretisk sett. Eneste problemet er at jeg ikke vil bli ferdig ennå. :p Maken til bra spill skal man lete lenge etter.

 

Har for øvrig fått testet Mario Kart Tour på telefonen, og det fungerte omtrent som forventet. Man kan ikke gi gass selv, men det gjør at man lett kan spille med en hånd. Styr ved å dra fingeren til venstre eller høyre, og brukt items med å sveip opp eller ned. Helt enkelt genialt, helt genialt enkelt. :) Nå er det jo selvsagt ikke en fullverdig erstatter for Mario Kart på Switch, men synes det er en meget bra bonus. Bare synd det ikke er multiplayer ennå. Og "selvsagt" må det meste kjøpes i spillet, og man kan "selvsagt" bruke ekte penger. Men det er helt valgfritt. Har ikke tenkt å bruke en krone på dette, men vil nok kose meg med det lenge. Noen minutter om gangen, i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynte på Mass effect 1 for første gang siden jeg spilte det når det var nytt på xbox 360, denne gang på pc.

 

Overasket over hvor bra dette spillet holder seg egentlig, til å være 12 år gammelt. Man ser jo det begynner å dra på årene, men det er absolutt ganske pent her og der. Men musikken og stemmeskuespillet er like bra som jeg husker det. Husker også jeg likte gameplayet best i det første, da jeg er en av de som liker RPG elementene i RPG spillene mine, som ble veldig vannet ut i 2 og 3.

 

Planer om å spille gjennom alle tre spillene på nytt. Får se om planen holder vann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er bortreist en ukes tid, så da blir det meg og Switchen igjen.

 

Prøver å fullføre FFX. Litt kjedelig start, men tar seg forhåpentligvis opp snart. Har spilt det før, men det er så lenge siden at jeg ikke husker så mye.

 

Tar også en og annen runde med Rocket League, og er hekta på Stardew Valley igjen.

Lenke til kommentar

Shadowkeep-utvidelsen til Destiny 2. Spillet er i en veldig gode fase akkurat nå, og det er like gøy å logge seg på, finne noen venner eller ukjente, pløye gjennom noen dungeons og oppdrag. Det er sykt givende.

 

Vurderer også å endelig gå til innkjøp av Spider-Man til PS4. Noen som har noen tanker rundt dette?

Har hatt Playstation i ALLE år. Spiderman er første spillet jeg har fått Platinum.

Lenke til kommentar

Kost meg med Destiny 2 siste uken selv. Ikke spilt noe destiny 2 før nå spillet kom ut på steam. Virket ut som det er mye innhold iallefall. Utrolig pent og bra gameplay.

Det finnes utrolig mye innhold i bredden, men ikke alt som er like dypt. Men mesteparten av innholdet som har kommet fra Forsaken til nå er en god del dypere. Et godt eksempel på dette er Armor 2.0-systemet de nylig har implementert.

Lenke til kommentar

Likte Enslaved veldig godt selv når det kom ut! :) Syntes det var et herlig spill!

 

 

 

Endelig ferdig med Assassin's Creed Odyssey her om dagen, klokket inn på mellom 170 og 180 timer et sted. Endelig begynt på noe nytt, så nå er det Shadow of the Tomb Raider!

 

Begge siste på Xbox..

Lenke til kommentar

Likte Enslaved veldig godt selv når det kom ut! :) Syntes det var et herlig spill!

 

 

 

Endelig ferdig med Assassin's Creed Odyssey her om dagen, klokket inn på mellom 170 og 180 timer et sted. Endelig begynt på noe nytt, så nå er det Shadow of the Tomb Raider!

 

Begge siste på Xbox..

 

Ja detta var ganske så artig! Så det var vel verdt gjennomspillingen,men om andre er nysgjerrige så gå for Xbox 360 utgaven fremfor PS3. Er vel bakoverkompatibelt på Xbox One også!

Lenke til kommentar

Til og med PS3 laget Sony veldig sær hardware som utviklerne måtte bruke lang tid på å lære seg å dra ytelse ut av for å kunne bruke konsollen etter intensjonen med hardware. RSX og PPC var relativt enkelt å bruke men resten av CELL tok lang tid før den ble brukt effektivt (distribuert med hastighetsforskjeller i kommunikasjon mellom SPE-enhetene og manglende branching som kompliserer). Det å splitte minnet i 256 MB generell RAM og 256 MB grafikk-RAM var også en begrensende faktor. XBOX 360 vant det meste i starten fordi den kjørte 3 PPC-kjerner og hadde 512 MB minne som kunne brukes av både CPU og GPU, så den var mye enklere å programmere til, noe som førte til de beste spillene i begynnelsen. 

 

TL;DR

Tidlige spill som kom til både PS3 og XBOX 360 har som regel best ytelse på XBOX 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...