Gå til innhold

Ga ut uferdig Dead Island (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er aldri jeg heldig nok til å få ting før release? :cry:

 

u no pirate?

 

ofc no?

 

u?

 

noen foretrekker å gjøre ting lovlig. Håper du blir straffet :):new_woot:

 

Jeg kan forstå at de litt mindre intelligente foretrekker å bli burna av utgivere om og om igjen før de sier nok er nok, og faktisk piratkopierer spill for å teste det før de kaster ut sånn 400 fuckings kroner for spillet.

 

Ikke faen om jeg betaler en så heftig sum for et spill før jeg er 120% sikker på hva det er jeg kjøper.

Lenke til kommentar

Hvorfor er aldri jeg heldig nok til å få ting før release? :cry:

 

u no pirate?

 

ofc no?

 

u?

 

noen foretrekker å gjøre ting lovlig. Håper du blir straffet :):new_woot:

 

Jeg kan forstå at de litt mindre intelligente foretrekker å bli burna av utgivere om og om igjen før de sier nok er nok, og faktisk piratkopierer spill for å teste det før de kaster ut sånn 400 fuckings kroner for spillet.

 

Ikke faen om jeg betaler en så heftig sum for et spill før jeg er 120% sikker på hva det er jeg kjøper.

 

Men så gjør nok research først da. Les anmeldelser, og test demoer. Det er derfor de er her. Det er ikke derfor piratkopiering er der. Det tullet med at: "Jeg laster det ned, og hvis det er bra kjøper jeg det" har jeg hørt alt for mange ganger. Det er bare tull. Hvis det gjør meg mindre intelligent å være lovlig so be it :thumbup: Jeg har kjøpt bommerter jeg også, men da selger du de på gamestop eller noe da vettu, før de mister for mye verdi. Man kan ikke forsvare piratkopiering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er aldri jeg heldig nok til å få ting før release? :cry:

 

u no pirate?

 

ofc no?

 

u?

 

noen foretrekker å gjøre ting lovlig. Håper du blir straffet :):new_woot:

 

Jeg kan forstå at de litt mindre intelligente foretrekker å bli burna av utgivere om og om igjen før de sier nok er nok, og faktisk piratkopierer spill for å teste det før de kaster ut sånn 400 fuckings kroner for spillet.

 

Ikke faen om jeg betaler en så heftig sum for et spill før jeg er 120% sikker på hva det er jeg kjøper.

 

Men så gjør nok research først da. Les anmeldelser, og test demoer. Det er derfor de er her. Det er ikke derfor piratkopiering er der. Det tullet med at: "Jeg laster det ned, og hvis det er bra kjøper jeg det" har jeg hørt alt for mange ganger. Det er bare tull. Hvis det gjør meg mindre intelligent å være lovlig so be it :thumbup: Jeg har kjøpt bommerter jeg også, men da selger du de på gamestop eller noe da vettu, før de mister for mye verdi. Man kan ikke forsvare piratkopiering.

 

Enkelte vil prøve selv. Å bare høre på en anmelder som sier SINE MENINGER, funker ikke for alle. Funker kanskje på de fleste godtroende fjols her tho.

 

Gadd bare lese en setning, så svarer bare på den.

Lenke til kommentar

Noen som vet om disse feilene er fikset?

 

Er på tur hjem i fra jobb og har gledet meg et par dager nå på å teste dette. Men vet ikke om jeg gidder å engasjere meg i å laste det ned før de fleste feila er fikset.

 

Det er jo ikke så store feil, utenom no-clip greia.

Men vi i norge får det først imorra på steam.

Lenke til kommentar

Noen som vet om disse feilene er fikset?

 

Er på tur hjem i fra jobb og har gledet meg et par dager nå på å teste dette. Men vet ikke om jeg gidder å engasjere meg i å laste det ned før de fleste feila er fikset.

 

Det er jo ikke så store feil, utenom no-clip greia.

Men vi i norge får det først imorra på steam.

 

Er 585719857 småbugs som er jævli irriterende.

Lenke til kommentar

Hvorfor er aldri jeg heldig nok til å få ting før release? :cry:

 

u no pirate?

 

ofc no?

 

u?

 

noen foretrekker å gjøre ting lovlig. Håper du blir straffet :):new_woot:

 

Jeg kan forstå at de litt mindre intelligente foretrekker å bli burna av utgivere om og om igjen før de sier nok er nok, og faktisk piratkopierer spill for å teste det før de kaster ut sånn 400 fuckings kroner for spillet.

 

Ikke faen om jeg betaler en så heftig sum for et spill før jeg er 120% sikker på hva det er jeg kjøper.

 

Men så gjør nok research først da. Les anmeldelser, og test demoer. Det er derfor de er her. Det er ikke derfor piratkopiering er der. Det tullet med at: "Jeg laster det ned, og hvis det er bra kjøper jeg det" har jeg hørt alt for mange ganger. Det er bare tull. Hvis det gjør meg mindre intelligent å være lovlig so be it :thumbup: Jeg har kjøpt bommerter jeg også, men da selger du de på gamestop eller noe da vettu, før de mister for mye verdi. Man kan ikke forsvare piratkopiering.

 

Det er jo ikke bare tull. Jeg kjøper faktisk spill jeg liker om jeg laster dem ned først. Jeg liker ikke å gjøre alt for mye research om spill før jeg tester ut selv, fordi jeg synes det bare er en haug med spoilere.

 

Det med demo derimot har du sikkert lagt merke til selv har blitt drastisk redusert på pc markedet de siste åra. Jeg kan ikke unnlate å tenke for meg selv at dette har noe med at de er fullt klar over selv at mye av spilla de selger er av lavere kvalitet å vil ikke bli like godt mottatt på pc markedet som konsoll og dermed unnlater å gi ut demo på pc. Du vet, om noen ikke liker en demo av et spill så kjøper de ikke spillet. Det er et tapt salg, og det går da vel ikke and.

Lenke til kommentar

Hvorfor er aldri jeg heldig nok til å få ting før release? :cry:

 

u no pirate?

 

ofc no?

 

u?

 

noen foretrekker å gjøre ting lovlig. Håper du blir straffet :):new_woot:

 

Du blir straffet nå du. DRM biaaaaaaatsj.

 

Kunne ikke vært mer enig. DRM er noe rent faenskap, nesten så jeg vurderer å piratkopiere det, bare for å slippe unna DRM - men dette kommer jeg ikke til å gjøre, har kjøpt spillet allerde. :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...