Gå til innhold

Gratis, enkelt bilde redigeringsprogram?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke en dritt av GIMP jeg : s

Kan noen forklare meg litt, eller evt finne noe annet som er enkelt og norsk?

 

Jeg har ikke sagt at noe ikke er bra nok. Bare valgte GIMP siden de fleste anbefalte det. Men som sagt, jeg er ingen nerd og trenger noe enkelt men alikevel bra.. Gi meg helst en direkte link, til det dere anbefaler, og gjerne litt forklaring..

Lenke til kommentar
Trenger forklaring på hvordan jeg gjør ting osv?
Det vil hjelpe om du er meir spesifikk. «Ting» seier meg lite.
når jeg skal bytte språk på photofiltre, hvor skal jeg skrive inn "translationNO, i stedet for "translationEN"?
Du skal ikkje skrive inn noko nokon stad. Du har lasta ned den norske språkpakken du finn på sida? Pakk den ut, og flytt fila som heiter TranslationNO.plg til C:\Program Files\PhotoFiltre. Flytt fila som heiter TranslationEN.plg til ei anna mappe, eller slett den.
Lenke til kommentar

Grunnen til at eg ba deg vere spesifikk er at det er so mykje ein kan gjere ...

 

Gimp:

I fyrsteposten av avatartråden er det ein liten guide for å skalere ned og lagre bilete.

 

I denne tråden kan du lære ein måte å få to bilete saman, ved hjelp av lagmasker og gradientverktøyet. Delen om Gimp la eg til akkurat no.

 

Vil du justere bilete er nivåer (levels) og kurver (curves) to måtar. Desse guidane er for Photoshop, men det er mykje i likt i Gimp, og prinsippa er dei same. I Gimp finn du desse under Tools --> Color tools:

post-21406-1180362342_thumb.png

 

Ein del om skjerping av bilete finn du i denne artikkelen. Her og handler det i utgangspunktet om Photoshop, men delen om Unsharp mask kan du overføre til Gimp. Unsharp mask finn du under Filters --> Enhance:

post-21406-1180362566_thumb.png

 

Når det gjeld dei mange effektane du finn under Filters-menyen so kan eg lite om dei. Prøv deg fram, so kan du finne ut ein del sjølv.

 

Om du er litt stødig i engelsk er det ein god del tutorials her.

 

Prøv om du kan sjå andre bruksområde for dei teknikkane som er nemnt her, ikkje lås deg fast til akkurat dette.

 

Photofiltre

Akkurat det med å smelte saman bilete er enklare i Gimp, ettersom ein der kan ha lag. Du kan klippe ut deler av eit bilete og lime det inn i eit anna her ogso, men det er mindre fleksibelt. Til dømes kan du bruke lassoverktøyet, markere eit område (ved berre å teikne rundt), kopiere (Ctrl + C/Edit --> Copy), opne eit anna bilete og lime inn (Ctrl + V/Edit --> Paste). Etter å ha limt inn drar det dit du vil ha det, og trykker enter. Ulempa er at du ikkje kan flytte det att etterpå.

 

Eit lite ord om verktøyboksen: Den nederste delen inneheld valg for det verktøyet du har valgt i den øvste delen. Bruker du til dømes penselen (paintbrush) kan du endre på storleiken til penseln nedanfor. Bruker du markeringsverkøyet (pila øvst til venstre i verktøyboksen) kan du velge mellom ulike markeringsmåtar nedanfor. Lassoverktøyet som eg nemnte over finn du her:

post-21406-1180363692_thumb.png

 

Photofiltre har ein enkel levels-funksjon, men ikkje kurver. Den finn du under Adjust --> Levels. Set du Intensity under shadows til eit høgare tal, vil dei mørke områda i bilete i verte mørkare. Set du den til eit lågare til vert dei lysare. Tilsvarande (men motsatt) for intensity under Highlights: høgare tal gjer dei lyse områda lysare, lågare gjer dei mørkare.

 

Ogso i Photofiltre er det ein del effektar/filter, men igjen er det berre å prøve seg litt fram.

 

Det er ganske mange tutorials, på engelsk, her:

http://www.photofiltre-studio.com/forum/vi...5bbb2ee088f32eb

Lenke til kommentar
photofiltre er fortsatt på engelsk når jeg har gjort dette8724381[/snapback]
Då gjer du noko feil, so enkelt er det. Det du laster ned er ei ZIP-fil. Den må pakkast ut, og innhaldet skal plasserast i mappa der du har installert Photofiltre. Om det er ei anna mappe enn C:\Programfiler\Photofilter, so beklager eg, eg skulle kanskje vore meir spesifikk i stad. Du må hugse å fjerne TranslationEN.plg frå den same mappa.
noen som klarer å forklare hvordan man bruker photofiltre på en bedre måte uten masse linker osvosv? ;)8724437[/snapback]
Det var éin link om Photofiltre ...
Lenke til kommentar

Det ser ut som trådstarteren ikke er så flink med engelsk, og heller ikke vil legge for mye innsats for å lære et program, da er ikke GIMP en løsning. Den er gratis, og har en drøss med funksjoner, men tar lang tid og lære, og ikke alltid like brukervennlig.

 

Photofiltre er lettere, men kanskje ikke lett nok for trådstarteren? Og vise til guider og nettsider er heller ikke dekkende for personen.

 

Jeg foreslår at personen finner seg et kurs så ting kan bli matet in med teskje. Men det koster jo penger da. Det skulle jo være gratis også.

 

Kan bli litt vanskelig, tror trådstaren best bør endre "holdningen" og innse at det vil ta litt tid og lære seg et enkelt program, og det tar litt tid og innsats.

 

Jeg selv bruker Photoshop og Gimp, og syns begge er supre verktøy til å redigere bilder med.

Lenke til kommentar
Det ser ut som trådstarteren ikke er så flink med engelsk, og heller ikke vil legge for mye innsats for å lære et program, da er ikke GIMP en løsning. Den er gratis, og har en drøss med funksjoner, men tar lang tid og lære, og ikke alltid like brukervennlig.

 

Photofiltre er lettere, men kanskje ikke lett nok for trådstarteren? Og vise til guider og nettsider er heller ikke dekkende for personen.

 

Jeg foreslår at personen finner seg et kurs så ting kan bli matet in med teskje. Men det koster jo penger da. Det skulle jo være gratis også.

 

Kan bli litt vanskelig, tror trådstaren best bør endre "holdningen" og innse at det vil ta litt tid og lære seg et enkelt program, og det tar litt tid og innsats.

 

Jeg selv bruker Photoshop og Gimp, og syns begge er supre verktøy til å redigere bilder med.

8725095[/snapback]

 

(y)

 

Ja, jeg trenger det faktisk med tskje, derfor spør jeg etter noen som kan forklare meg litt med tskje i stedet for masse negative ting om hvor dum jeg er. Hva mener du at jeg skal forandre "holdningen" min?

 

JEG ER UTE ETTER NOEN SOM KAN FORKLARE MEG HVORDAN JEG BRUKER PHOTOFILTRE. HAR DU NOE I MOT AT JEG TRENGER Å HA DET INN MED TSKJE, ELLER IKKE KAN HJELPE MEG TREGER DU IKKE Å SKRIVE NOE.. OM DU IKKE SELV LURER PÅ NOE INNEN EMNET.

Lenke til kommentar

Sitte her å skrive et innlegg i 3timer om et program de færreste av "oss" bruker uten å vite hva vi skal skrive om går ikke ann...

 

måten å lære et program på er å prøve å prøve å prøve å feile å feile...

du lærer mere på 2timer med prøving og feiling en 2 timer med tørr teori....

 

prøv ut programmet å trykk på knappene å se hva som skjer.......

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...