Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Aldri legg ut annonsen med random bilder hvor bilen ser dårlig velholdt ut. Vask bilen godt, finn et fint sted, ta ALLE bildene på samme sted. Ta mange bilder, rediger, fiks lyssetting etc, og legg ut de beste. Såpass skjønner sikkert alle som vanker i tråden her, men sier det LÆLL. :)

Endret av Klykken-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Herrugud. Hva får folk til først photoshoppe inn ei dame i full horeuniform og tramp-stamps, og deretter tro at dette er en god idé å ikke bare bruke det i en bilannonse, men faktisk som første bilde i annonsen... og da faktisk være ikon-bilde for annonsen...

 

Selv tenker jeg mitt om hva den bilen har blitt brukt til....og hvor mye av diverse kroppsvæsker interiøret er blitt impregnert med.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herrugud. Hva får folk til først photoshoppe inn ei dame i full horeuniform og tramp-stamps, og deretter tro at dette er en god idé å ikke bare bruke det i en bilannonse, men faktisk som første bilde i annonsen... og da faktisk være ikon-bilde for annonsen...

 

Selv tenker jeg mitt om hva den bilen har blitt brukt til....og hvor mye av diverse kroppsvæsker interiøret er blitt impregnert med.... 

 

heh.. ja nei det kan du si..

 

Men jeg tror jeg vet svaret:

 

ATTENTION!!! SE PÅ MEG!!! JEG HAR EN FIN DAME MED EN FIN BIL TIL SALGS!!

JEG ER SÅ VELLYKKET AT DU BØR KJØPE BILEN BARE FORDI JEG ER EN VELLYKET FAMILIEFAR!!!

 

elns :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrugud. Hva får folk til først photoshoppe inn ei dame i full horeuniform og tramp-stamps, og deretter tro at dette er en god idé å ikke bare bruke det i en bilannonse, men faktisk som første bilde i annonsen... og da faktisk være ikon-bilde for annonsen...

 

Selv tenker jeg mitt om hva den bilen har blitt brukt til....og hvor mye av diverse kroppsvæsker interiøret er blitt impregnert med....

Sikker på det er shoppet? Skyggen av armen hennes på panseret ser ganske naturlig ut og ikke så lett å fake..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikker på det er shoppet? Skyggen av armen hennes på panseret ser ganske naturlig ut og ikke så lett å fake..

 

 

Tror det bare er å hake for "skygge".... 

 

Se på skoene hennes. Ikke et eneste merke i snøen, og heller ingen snø på skoene.  Og lyset stemmer ikke med henne og bilen. Osv osv. Mulig det er et ekte bilde, men da har vedkommende jobbet hardt for å få det til fremstå som falskt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det bare er å hake for "skygge".... 

 

Se på skoene hennes. Ikke et eneste merke i snøen, og heller ingen snø på skoene.  Og lyset stemmer ikke med henne og bilen. Osv osv. Mulig det er et ekte bilde, men da har vedkommende jobbet hardt for å få det til fremstå som falskt. 

 

Hva med dette bildet da? er det også fake eller?

 

49148407_10155732192846927_8013296444662

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det bare er å hake for "skygge".... 

Definitivt ikke.

 

Det er bare å trykke på bøye og så velge sett på panseret Jesus for en noob du er.

Tror aldri du har prøvd photoshop, med mindre du bare er sarkastisk overfor TorC..

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er bare å trykke på bøye og så velge sett på panseret Jesus for en noob du er.

 

Å jaha? jeg tror moren din var "noob" da hun valgte å lage deg, for du virker ikke glup nok til å søke opp navnet på selgern og få noen bilder på facebook som bekrefter det faktisk er dama.. og ikke photoshop.

Men damn, erre det vi driver med her gutta.. diskutere om en dame er photoshoppa inn i et bilde eller ikke :grin:

 

det der blir for dumt asså

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...