Gå til innhold

3DS eller iPad Mini?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe en av disse 2. Jeg reiser mye så jeg skal ha noe jeg kan sitte med i bil, tog, båt og flyplass. Jeg spiller ikke de aller råeste grafikkspillene, men jeg spiller spill som Asphalt 7. Jeg har sett på begge 2 og kan ikke bestemme meg. Først så jeg på 3DS som hadde spill som Super Mario, Mario Kart og Resident Evil. Den kan også se ting i 3D uten 3D briller. Etterpå så jeg på iPad som hadde hundrevis av gratisspill som Subway Surfers, Temple Run og Mega Run. Jeg skal også ha noe som har høy batteritid, bra kamera, musikk, bra nettleser og muligheten til å se på filmer. Jeg vet at iPad kan gjøre dette, men kan 3DS'en det? Jeg legger mest vekt på spill av disse tingene fordi det er noe man kan bruke mest tid på av dem. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3DS: elendig kamera, 3D er elendig, nettlesern er ubrukelig, dårlig lyd, liten skjerm til å se film på, men bra å spille på.

 

IPad Mini: nok så bra kamera, beste nettleres på en mobil enhet, grei lyd, og bra og grei størrelse på skjerm til å se film på. Det er ikke veldig bra å spille på en touch skjerm vs. konsoll. Men etter å ha blitt vant til det går det bra. Den valige iPaden er nok litt for stor (synes jeg i hvet fall), men iPad mini er bra størrelse.

Lenke til kommentar

iPad mini har alt det du nevner, og med et spill utvalg som har gått ifra stort sett enklere spill til dypere spill som RPG spillet Star Wars: Knights of the Old Republic til strategi i XCOM: Enemy Unknown til det visuelle spillet Limbo for å nevne bare 3stk..

 

Og du har opptil 10 timer batteri tid som er kritisk når du er ute å reiser.

Lenke til kommentar

Nå var dog 3DS aldri skapt for å se på film eller ta bilder med, men for å spilles på.

 

Det tror jeg alle her skjønner men det må jo nevnes da det er topic på tråden her.

 

Hva gjør de bra/dårlig i forhold til hverandre... hvorfor spiller ingen trille!!

Lenke til kommentar

Batteriet på 3DS er jo også rimelig elendig, ihvertfall på den orginale senebetennelse fremkallende utgaven. 3D-funksjonene er en dårlig vits også, like greit da du sparer batteri ved å ha dette tullet av.

 

EDIT: Og hvorfor i alle dager ligger denne under Sony ? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...