Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal starte en ny tråd, så da får jeg skrive spørsmålet mitt her og håpe noen kan hjelpe.

 

Jeg har en Nokia N8, og får ofte et problem når jeg skal sende en ny melding til noen. Jeg oppretter en ny sms, skriver den, fyller ut mottakerfelt, men når jeg prøver å sende den så kommer feilmeldingen

''meldingsredig.: Funksjonen støttes ikke''

og så får jeg ikke sendt meldingen. Dette skjer ikke når jeg skal svare på en melding jeg har mottatt, kun når jeg prøver å sende en ny sms.

Har prøvd å oppdatere telefonen, og har søkt for å finne denne feilmeldingen på nett, men uten hell.

Hva i alle dager kan jeg gjøre for å løse dette problemet?

Blir supertakknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet dere om et bra program til telefonen så jeg kan åpne pdf-filer?

Adobe Reader funker greit hos meg.

men jeg har det ikke. Finner det ikke på OVI.. Mener virkelig jeg hadde det før, men ble usikker.

-----redigert---

Fant det på Ovi, men med denne mld:

Beklager. Dette elementet er ikke tilgjengelig for Nokia N8-00 Belle.

http://store.ovi.com/content/2579

 

Da er jeg like langt..

Vet du om du får åpnet pdf-filer som krever passord for å åpnes?

Endret av MonaH
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Trenger å rydde plass på C: Har prøvd å følge denne:

 

http://www.allaboutsymbian.com/features/item/14682_How_to_Get_disk_space_back_on_.php

 

Har sjekket innstillinger at nye progs legger seg i E: internminne - ok

Har slettet mailboks som beskrevet - ok

 

Under Innstillinger - Installeringer - Allerede Installert er det mye greier.

Vil tro at alt jeg ikke har installert selv er Nokia-relatert.

Eneste jeg fant var at jeg kunne avinst. OperaMini og legge den på E: - er gjort.

 

Har fortsatt bare ca 23mb ledig.

Har da også slettet noe som het Mobile Security (er vel noe unødvendig)

 

Hva mer kan jeg gjøre?

 

Kan jeg fjerne Quick Office? Vil gjerne ha noe sånt tilgjengelig, men ikke på C: Finner den ikke i Nokia-butikken, men ser der er andre alternativer.

 

Og ikke minst, hva med Adobe Reader. Tør jeg fjerne og installere erstatning for denne på E: ? Hva da med å åpne vedlegg i mailer?

 

Andre tips?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Takker, men jeg bestilte nettopp fra mytrendyphone.no

 

De har både original og uoriginal. Bestilte et uoriginalt til 63 kr. Ifølge vareteksten på siden deres skal det ha bedre kapasitet enn det originale. Men hvem vet om det stemmer.

 

http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-n8-batterier-68864c1.html

 

Ringte deres kundeservice for å høre hva som er forskjellen på de forskjellige alternativene. Tror de sitter i et lavkostland. Gebrokkent og lite peiling. Tok nå bare en sjanse å bestilte det ene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...