Gå til innhold

Poste restante/Strömstad


Anbefalte innlegg

Vurderer å importere endel saker og ting fra Tyskland, og da det er planlagt en "harrytur" om ikke så lenge tenkte jeg at poste restante kunne vært praktisk å teste ut denne gangen. Jeg er dog noe usikker på den i Prästängvägen (Strömstad), og hvilke fraktselskaper Posten AB faktisk gidder ta imot varer fra. Noen som har noe input? DHL/Schenker?

Det er andre, tryggere alternativer - men de koster endel. Jeg antar PR er gratis i regi av Posten AB, da det ikke står noen priser for tjenesten.

All informasjon tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vurderer å importere endel saker og ting fra Tyskland, og da det er planlagt en "harrytur" om ikke så lenge tenkte jeg at poste restante kunne vært praktisk å teste ut denne gangen. Jeg er dog noe usikker på den i Prästängvägen (Strömstad), og hvilke fraktselskaper Posten AB faktisk gidder ta imot varer fra. Noen som har noe input? DHL/Schenker?

 

Det er andre, tryggere alternativer - men de koster endel. Jeg antar PR er gratis i regi av Posten AB, da det ikke står noen priser for tjenesten.

 

All informasjon tas imot med takk :)

Hei, jeg bestilte poste restante til Prästängvägen - varene ble sendt fra Nederland med Bring tror jeg. Fikk plutselig SMS om at varene var ankommet Supergott på kjøpesenteres Galleria (med åpent både kveld og helg). Hentet ut der uten problem - de hadde DHL-skilt. Måtte ikke betale noe som helst (verken mva/toll/gebyr etc). Fungerte supert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...