Gå til innhold

Hvor butikkene til nettbutikkene ligger.


Anbefalte innlegg

  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvor ligger butikkene Pixmania.no og Proshop.no?

 

Skulle kjøpe noe der men er veldig skeptisk. Prisen blir oppgitt i euro, det er veldig internasjonal følelse av å handle der. Jeg ønsker ikke å bestille fra utlandet for da blir det moms og skatt og toll på det hele. Men butikkene ville ikke si noe om det ble sendt fra utlandet eller ikke.

Lenke til kommentar

Proshop vet jeg ikke, men Pixmania ligger i Frankrike. De har vært diskutert flere ganger på forumet. Noen har positive erfaringer, andre ikke.

 

Selv har jeg handlet der kun en gang, måtte betale både moms og gebyr til posten for å hente pakken, og ikke handlet siden.

 

Her er en noe eldre, inngående artikkel om nettopp denne butikken: http://www.dinside.n...urk-eller-engel

 

Edit: Pixmania ligger i Frankrike, ikke Danmark... vet ikke hvor det kom fra. Rettet! ;)

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Æsj! Jeg letet etter informasjon, men fant det ikke.

 

Jaja, den bestillingen blir sendt rett tilbake der den kom fra. Gikk først inn på prisguiden, der fikk jeg disse tipsene. Etterpå gikk jeg på prisguide, det var mye bedre, der fant jeg et tips om cdon.no som solgte samme varen til 10% billigere. Mest på grunn av frakten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor ligger butikkene Pixmania.no og Proshop.no?

 

Skulle kjøpe noe der men er veldig skeptisk. Prisen blir oppgitt i euro, det er veldig internasjonal følelse av å handle der. Jeg ønsker ikke å bestille fra utlandet for da blir det moms og skatt og toll på det hele. Men butikkene ville ikke si noe om det ble sendt fra utlandet eller ikke.

proshop.no sier på nettsiden at de har lokaler i bø.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 år senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...