Gå til innhold

Pakke fra cdon står som utlevert, men ikke mottatt noe.


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et PS4 spill fra cdon sist uke, og på lørdag slutter sporingen med at pakken er utlevert.

 

''Du fikk en SMS fra PostNord 2018-12-15 04:52:00
Pakken er levert 2018-12-15 04:52:00''
 
Kl 5 om morgenen på Lørdag.
Tviler på at noen levere post her jeg bor på den tiden.
 
Kjører postnord ut slikt selv, eller tar posten over ut til postkassene?
 
Aldri fått noe sms heller.
 
 
Noen som har opplevd noe lignende?
Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett par ganger hos meg har jeg også fått opp at pakken er utlevert og tatt kontakt, ettersom jeg ikke har fått noe. De har da sagt at den er utlevert til en lokal samarbeidspartner som leverer videre til meg igjen. Har kommet frem alle gangene(på diverse måter), mener det har vært postnord som har levert da..

Lenke til kommentar

De PostNord-pakkene jeg har fått har alltid havnet i tilsvarende post-i-butikk som posten opererer med.

Det kommer med en hentekode på SMS med beskrivelse på hvor man kan hente pakken.

 

Husker en gang at jeg fikk beskjed på SMS om at den var levert til samarbeidspartner og at det kom en hente-SMS med detaljer en stund etterpå når pakken var arkivert på butikken. Altså en mottatt-i-butikken-SMS og en kan-hentes-SMS.

Lenke til kommentar

Jeg mente postnord ikke leverer noe til postkasse. Slik er det iallfall her (vest agder). Postnord havner alltid på post i butikk og må hentes manuelt. Dette gjelder også små pakker som fint ville få plass i postkassen.

 

Ved utlevering i butikk skal man legitimere seg (hvis man ikke kjenner de ansatte da..) og det skal signeres på tablet'n.

 

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan din pakke er på avveie uten at noen vet noe.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg mente postnord ikke leverer noe til postkasse. Slik er det iallfall her (vest agder). Postnord havner alltid på post i butikk og må hentes manuelt. Dette gjelder også små pakker som fint ville få plass i postkassen.

 

Ved utlevering i butikk skal man legitimere seg (hvis man ikke kjenner de ansatte da..) og det skal signeres på tablet'n.

 

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan din pakke er på avveie uten at noen vet noe.

Høres riktig ut da det er kun posten som levere ting her, og dem leverer vell ikke pakke for postnord,hehe.

 

Den er vell på hentepunkte her i kommunen da, samme butikk som har posten.

Men burde jo fått denne smsen som det står jeg har fått.

 

Kontakter postnord i dag og får dem til og sjekke om den kan hentes.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Jeg mente postnord ikke leverer noe til postkasse. Slik er det iallfall her (vest agder). Postnord havner alltid på post i butikk og må hentes manuelt. Dette gjelder også små pakker som fint ville få plass i postkassen.

 

Ved utlevering i butikk skal man legitimere seg (hvis man ikke kjenner de ansatte da..) og det skal signeres på tablet'n.

 

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan din pakke er på avveie uten at noen vet noe.

I utgangspunktet tenkte jeg det samme, men nå har de begynt å levere småpakker i postkassen har jeg opplevd. SMS kom i øyeblikket den ble levert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan jo hende de har lagt pakken i en postkasse og trodd at det var din ...

 

Begynner nesten og tenke den tanken ja...

Men da hadde dem som fikk pakken levert den til meg.

Alle kjenner alle her.

 

Men uansett, cdon får jo bare ordne opp.

Har sent dem mail nå.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...