Gå til innhold

Pakkesporing med PostNord


Anbefalte innlegg

For første gang har jeg brukt pakkesporingen til postnord på en pakke som er på vei til meg. Når jeg klikker på URL så får jeg bare opp "under transport". Ser at pakken er plukket opp fra post i butikk 26.11.2018 19:19: Hentet og videresendt

 

Men etter dette så står det ingen ting. I følge postnord og estimert leveringstid så burde jeg hatt pakka i går når jeg taster inn adresse fra og til.

 

Pakken ble altså sendt for 40 timer siden. Rett utenfor Drammen og skal til Oslo. Burde det ikke vært en linje til med noen omlastig eller sortering, slik posten.no har, eller markere bare postnord alle pakker med under transport til de er framme?

 

Merker jeg er VELDIG skeptisk etter å ha lest så mange håpløse historier om postnord. Noen andre som har erfaringer med pakkesporing og hva som bør komme opp i loggen man kan se underveis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du veit hele Norge har shoppet som galne på nett nå som det har vært black week\black friday

Dette vil medføre lenger leveringstid enn normalt akkuat nå.

 

At det tar 1-2 dager lenger enn normalt nå er dermed normalt nå i disse tider.

Ja men bør det ikke komme opp at varene er lastet om etter snart to døgn? Står fortsatt kun at varen er hentet den 26. i 19 tida på kvelden. Ingen nye ting i loggen etter dette bortsett da fra at varen er "under transport"....

Lenke til kommentar

Det har de, men de har nok det i Oslo også, men den kan jo ha blitt puttet på feil bil, som ikke er første gang..

 

Djezez! En ting er at dette tar tid det kan jeg forsåvidt forstå, men det som bekymrer meg mest er at varen ikke har blitt lasta om i følge pakkesporingsloggen til Nordpost, men har ligget i den samme varebilen i to døgn etter å ha blitt hentet mandag kveld. Kan vel ha detti av lasset et sted da og ligger og slenger et tilfeldig sted ...

 

Føkk......

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Djezez! En ting er at dette tar tid det kan jeg forsåvidt forstå, men det som bekymrer meg mest er at varen ikke har blitt lasta om i følge pakkesporingsloggen til Nordpost, men har ligget i den samme varebilen i to døgn etter å ha blitt hentet mandag kveld. Kan vel ha detti av lasset et sted da og ligger og slenger et tilfeldig sted ...

 

Føkk......

Ha litt is i magen da mann, ting tar tid med så mye gods i omløp som det er akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...