Gå til innhold

Anmeldelse: Dead Island: Riptide (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det mye morro med venner i det første spillet, men håpet på at de skulle ta noen grep å ta bort mye av det som fansen klaget på, ser ikke ut som de tok seg bryet med å gjøre noe.. Veldig synd. Dette kunne vært en solid tittel

Lenke til kommentar

Storkoste meg med Riptide. Spilte gjennom historien alene og selv om det til tider er frustrerende vanskelig, la ikke dette noen demper på opplevelsen. Det gjelder å hele tiden tenke to steg fremover. Ja, spillet har noen feil og mangler, men ingen så store at jeg ikke vil anbefale spillet. Gir det 7/10.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg også likte dette spillet, ettersom jeg visste på forhånd hva jeg kunne forvente fordi jeg har spilt eneren. Dette spillet er bare en litt bedre versjon av eneren, men på en ny øy med nye oppdrag, kjøretøy, våpen, modifikasjoner, karakterer, og grotter og "team quest" er blitt lagt til. Men øya og byen har en helt annerledes stil, men ellers utover det så er det lite som skiller det fra eneren.

 

Det var en ting jeg hang meg oppi og som må fikses, det er at været skifter alt for fort. Ellers fungerte det utmerket når jeg gikk gjennom spillet alene som hun asiateren Xian Mei.

 

Likte du eneren så liker du også Riptide.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Dette er et spill som gir veldig mye morro til fan av sjangeren og flerspiller. Jeg er en av de, spiller det med en kompis og vi har det gøy.

MEN, det er nok ganske mange som vil bli skuffet over dette spillet, noen fans av første spillet vil bli skuffet over at det er så lite nytt. Resten vil som sagt før dele seg ettersom de liker denne kategorien eller ikke, feedback vil være fra 0-10, som man kan se på metacritic brukersnittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...