Gå til innhold

Battlefield V begynner 2019 med en ny modus


Anbefalte innlegg

 

1. Flyr du fly blir du absolutt ikke tvunget til å være kvinne, samme med tanks.

2. Proteser, ansiktsmaling, mohawks, en vanlig katana, etc. Har jeg selvfølgelig ikke noe som helst problem med. Dette er ting vi allerede har dokumentert fra krigen...

1. Du har ingen valg. Fordi alle piloter og tank crew er kvinner i BFV. Det kan ikke endres.

2. Det er også dokumentert at en har brukt sverd og bue... Det betyr ikke at dette er normen eller har noe å gjøre i et WW2 spill.

 

Battlefield har også nlitt en Hacker feast... er så mye juksing... men det er bra for nå har alle juskerne hoppet over fra PUBG og over til Battlefield og Blackout.. nå er det bare ekte spillere igjen i pubg, så nå byner pubg å bli virkelig morro... så får dere Battlefield fanboysa bare sloss med hacksa deres....lol

 

Åja, har du spilt BFV? Jeg har spilt 150 timer og det er bare en jeg kan bekrefte har jukset. Det var ingen obvious hacker, jeg måtte bekfrefte via opptak og bfstats. Han brukte damage multiplier, men satt såpass lav at det var nesten ikke merkbart, og brukte aimbot som aim assist. Ingen beskyldte han for å være en hacker. Mye juksing er det i hvert fall ikke.

1. Hvordan forklarer du da alle de mannlige pilotene?

2. Hvorfor har det ingenting å gjøre i et spill om det faktisk er historisk korrekt?

Sturmtigere var ikke akkurat vanlige men de får lov å være med i spill?

Hva med en maus i world of tanks / war thunder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvordan forklarer du da alle de mannlige pilotene?

2. Hvorfor har det ingenting å gjøre i et spill om det faktisk er historisk korrekt?

Sturmtigere var ikke akkurat vanlige men de får lov å være med i spill?

Hva med en maus i world of tanks / war thunder?

 

Det finnes ingen mannlige piloter i BFV, spill spillet så finner du ut av det selv.

 

Sturmtiger er ikke vanlig i dette spillet heller, men det var en tanks nazistene benyttet seg i slutten av krigen. At det ble produsert så få skyldes at nazistene var ferd med å tape krigen, og produksjonen sviktet. Men det er autentisk med tanke på at det ble brukt av det tyske militæret.

Lenke til kommentar

 

1. Hvordan forklarer du da alle de mannlige pilotene?

2. Hvorfor har det ingenting å gjøre i et spill om det faktisk er historisk korrekt?

Sturmtigere var ikke akkurat vanlige men de får lov å være med i spill?

Hva med en maus i world of tanks / war thunder?

 

Det finnes ingen mannlige piloter i BFV, spill spillet så finner du ut av det selv.

 

Sturmtiger er ikke vanlig i dette spillet heller, men det var en tanks nazistene benyttet seg i slutten av krigen. At det ble produsert så få skyldes at nazistene var ferd med å tape krigen, og produksjonen sviktet. Men det er autentisk med tanke på at det ble brukt av det tyske militæret.

Har spillet selv...

 

Strumtiger ble det produsert 18 av.

Mesteparten så aldri bruk.

 

Det var langt flere folk med katana, folk med ansiktsmaling, etc. Under andre verdenskrig.

Lenke til kommentar

Snodig at man ikke kan velge kit og customise føreren egentlig. Altså alt finnes jo. Det er på en måte bare å lage menyen :p

 

Som mye annet er det veldig en kombinasjon av sløvhet og forhastelse. 

Noe jeg stusser veldig på er at det ikke er flere nasjonaliteter i utgangspunktet. Jeg skjønner at dette antagelig er for å ha noe å rulle ut senere, men når en først har hoppet helt over bord og sørget for at uniformene overhodet ikke er uniforme, folk kan se ut som de kommer fra alle verdens hjørner og samme våpen brukes av alle nasjoner, hvorfor ikke bare la den allierte siden i Norge være norsk, de i Frankrike franske osv? 

Lenke til kommentar

 

Kjære EA: folk vil ka mere sim, ikke et jevla KONSOLL SPILL!

 

Hvilket er grunnen til at battlefield v har gått langt mer vekk fra de tidligere casual spillene, og mer over på sim...

Tøv. Battelfield har aldri hvert mere Arkade en det er nå... Det er nå bare et skall av av seg selv, et runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kjære EA: folk vil ka mere sim, ikke et jevla KONSOLL SPILL!

 

Hvilket er grunnen til at battlefield v har gått langt mer vekk fra de tidligere casual spillene, og mer over på sim...

Tøv. Battelfield har aldri hvert mere Arkade en det er nå... Det er nå bare et skall av av seg selv, et runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

Du har tydelig ikke rørt battlefield v....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du har tydelig ikke rørt battlefield v....

Du skal ha for at du er flink til å poste en rekke (tidvis feilaktige) påstander uten å underbygge dem. Her har du en hatt  :fun:

Og du skal ha for din gjentatte trolling.

 

Ttk, ttd, spotting, rekyl, health regen, mobilitet, lyddesign, weapon spread, etc.

Alt forandret til å være mindre arcade.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tøv. Battelfield har aldri hvert mere Arkade en det er nå... Det er nå bare et skall av av seg selv, et runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

Utdyp gjerne dette.

Lenke til kommentar

Og du skal ha for din gjentatte trolling.

 

Ttk, ttd, spotting, rekyl, health regen, mobilitet, lyddesign, weapon spread, etc.

Alt forandret til å være mindre arcade.

 

Han over sier mye rart men akkurat dette stemmer jo. 

 

BFV er på ingen måte en simulator, men det tar store steg vekk fra COD og bf4/bf1 i game play. 

 

Jeg personlig synes de har funnet en ganske grei mix denne gangen. Game play er konge, men det er veldig mye av det rundt som burde vært mye bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han over sier mye rart men akkurat dette stemmer jo. 

 

BFV er på ingen måte en simulator, men det tar store steg vekk fra COD og bf4/bf1 i game play. 

 

Jeg personlig synes de har funnet en ganske grei mix denne gangen. Game play er konge, men det er veldig mye av det rundt som burde vært mye bedre. 

 

Ett år etter lansering så blir dette bra, akkurat som BF4, da er det enten fikset eller glemt av flesteparten uansett :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ett år etter lansering så blir dette bra, akkurat som BF4, da er det enten fikset eller glemt av flesteparten uansett :p

 

Veldig sant. Jeg pleier miste interessen før det spillet blir fiks ferdig og jeg vender sjeldent tilbake. Normalt sett ved premium så faller jeg av mellom første og andre exp :p 

 

Så får vi se hvor lenge BFV holder koken. Det kommer jo tross alt raskere innhold, men selvsagt mindre av gangen.

 

Hoved grunnen for min del er egentlig ikke at jeg går lei men at det kommer andre spill som frister å prøve. Ikke noe annerledes i 2019. Ser frem til KH3 og er gira på å teste både anthem og division 3.  

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjære EA: folk vil ka mere sim, ikke et jevla KONSOLL SPILL!

 

Hvilket er grunnen til at battlefield v har gått langt mer vekk fra de tidligere casual spillene, og mer over på sim...

Tøv. Battelfield har aldri hvert mere Arkade en det er nå... Det er nå bare et skall av av seg selv, et runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

Du har tydelig ikke rørt battlefield v....

Jo, mer en deg!

Lenke til kommentar

Arkade, runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

 

At du løper rundt alene uten venner er din feil. Eller kanskje ikkje så rart ikkje noen vil spille med deg :p

 

Du kommer bare med utsagn uten å utdype noe som helst. Må jo være helt tomt oppi der?  :hmm:

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Arkade, runn and gunn spill uten dybde og lagspill, på lik linje med Call of Duty!

 

Asså, så lenge der er et squad system + forskjellige classes kan du faktisk ikke klage på at BFV er:

"Arkade, run and gun, uten dybde og lagspill!"

 

Squad system har vært siden BF2 og det begynner å bli en stund nå (2005).

Om du velger å faktisk bistå squaden din eller løpe rundt å være one-man army er en annen sak :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...