Gå til innhold

Battlefield V begynner 2019 med en ny modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield V fanboys her og de rotter seg rundt og hopper på fortere enn fluer kan fly til møkka.

De forstår ikke hvorfor mange ikke liker BFV pga det EA har gjort, og jaggu skal de ikke få lov til å ikke like det heller!

Siste bra Battlefield var 4, og selvom det hadde lignende start var det hvertfall et bedre laget spill fra EA games, så jeg sitter heller og koser meg med det.

Etter 4 så gikk det bare nedover, Hardline (som jeg kjøpte dyreste utgave) skulle vise deg å være gedigen skuffelse av EA, Battlefield 1, som jeg også kjøpte Ultimate edition av (fordi jeg trodde EA var bra) det var også bare helt mediocre. 

Så når EA klarer å prestere å dra dritten ut av hatten 3. gangen på rad forstår jeg godt at folk reagerer.

 

Folk forventet noe annet. Så barezell og nizzen kan ikke engang godta at folk er misfornøyde med det EA har gjort.

Det er jo bare å se hvordan de skriver om spillet og hvordan tonen deres er.

Jeg kan godta og respektere at dere syns det er gøy og koser dere med det, men da burde også dere i det minste klare å forstå hvorfor enkelte er misfornøyde med hvordan BFV kom ut og ble og hvorfor ikke alle er like hypet som dere er.

Nå blir det vel incoming hate og rant-storm av enkelte brukere her.

 

Jackfrags sa det igrunn best fra 11:42

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Battlefield V fanboys her og de rotter seg rundt og hopper på fortere enn fluer kan fly til møkka.

De forstår ikke hvorfor mange ikke liker BFV pga det EA har gjort, og jaggu skal de ikke få lov til å ikke like det heller!

Siste bra Battlefield var 4, og selvom det hadde lignende start var det hvertfall et bedre laget spill fra EA games, så jeg sitter heller og koser meg med det.

Etter 4 så gikk det bare nedover, Hardline (som jeg kjøpte dyreste utgave) skulle vise deg å være gedigen skuffelse av EA, Battlefield 1, som jeg også kjøpte Ultimate edition av (fordi jeg trodde EA var bra) det var også bare helt mediocre. 

Så når EA klarer å prestere å dra dritten ut av hatten 3. gangen på rad forstår jeg godt at folk reagerer.

 

Folk forventet noe annet. Så barezell og nizzen kan ikke engang godta at folk er misfornøyde med det EA har gjort.

Det er jo bare å se hvordan de skriver om spillet og hvordan tonen deres er.

Jeg kan godta og respektere at dere syns det er gøy og koser dere med det, men da burde også dere i det minste klare å forstå hvorfor enkelte er misfornøyde med hvordan BFV kom ut og ble og hvorfor ikke alle er like hypet som dere er.

Nå blir det vel incoming hate og rant-storm av enkelte brukere her.

 

Jackfrags sa det igrunn best fra 11:42

https://www.youtube.com/watch?v=qGLxpJlveak&t=700s

 

Problemet er når folk klager på ting som ikke har noe med spillet å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når det kommer til visse utviklere så er det veldig enkelt. Skip.

 

EA er en slik utvikler. Either accept it or don't buy the game. Enkelt valg det.

 

Nå er strengt tatt EA utGIVER og ikke utVIKLER til Battlefield. Synes det er en viktig detalj å ha med her.

 

Jeg også synes det er leit at singleplayeren var så kort, og at Nordlys er så historisk ukorrekt som den er. Men jeg går ikke bananas på nettfora, youtube og facebook for det, slik som mange andre unge, sinte menn gjør. Den beste taktikken er å si ifra til Dice på en skikkelig måte at "dette skjedde faktisk ikke under andre verdenskrig, prøv å være mer historisk korrekte neste gang."

 

Ja, EA er grådige, kundefiendtlige osv. men BFV multiplayeren er fortsatt et solid laget spill av Dice. At det er representanter av begge kjønn jeg plaffer ned bryr meg svært lite da Battlefield aldri handlet om realisme som sådan. Det har alltid vært en arcade shooter med tåpelige scener som aldri ville utspilt seg i en ekte krig. Om man vil ha krigsrealisme har man spill som ARMA og Brothers In Arms.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er strengt tatt EA utGIVER og ikke utVIKLER til Battlefield. Synes det er en viktig detalj å ha med her.

 

Jeg også synes det er leit at singleplayeren var så kort, og at Nordlys er så historisk ukorrekt som den er. Men jeg går ikke bananas på nettfora, youtube og facebook for det, slik som mange andre unge, sinte menn gjør. Den beste taktikken er å si ifra til Dice på en skikkelig måte at "dette skjedde faktisk ikke under andre verdenskrig, prøv å være mer historisk korrekte neste gang."

 

Ja, EA er grådige, kundefiendtlige osv. men BFV multiplayeren er fortsatt et solid laget spill av Dice. At det er representanter av begge kjønn jeg plaffer ned bryr meg svært lite da Battlefield aldri handlet om realisme som sådan. Det har alltid vært en arcade shooter med tåpelige scener som aldri ville utspilt seg i en ekte krig. Om man vil ha krigsrealisme har man spill som ARMA og Brothers In Arms.

Du blander nok realisme med autentisitet. De færreste spill satt til WW2 har vært realistiske men veldig ofte prøvd å være autentiske. Det nye er at der utviklere ellers gjerne har skrytt av nettopp dette, har en i BFV hatt det motsatte som ‘selling point’ og kalt de som ikke kjøpte det historieløse. Det var åpenbart en tabbe.

Lenke til kommentar

Jeg kan godta og respektere at dere syns det er gøy og koser dere med det, men da burde også dere i det minste klare å forstå hvorfor enkelte er misfornøyde med hvordan BFV kom ut og ble og hvorfor ikke alle er like hypet som dere er.

Nå blir det vel incoming hate og rant-storm av enkelte brukere her.

Fyren pratar berre om nostalgi og at han vil ha eit BF1942 2.0. Dersom dokker vil leva i fortida er det greitt det, men ikkje vent at folk skal vera samde med dokker. BFV fylgjer stort sett formelen frå BF3 til BF1 så det er som venta då folk flest er nøgde med han.

 

Mange av dei som sutrar gjer det berre på trass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kommer aldri til å røre dette feministmøkket av et spill.

 

Herremann, stakkars dama di. Om du har noen da. Liker nok heller gutter tenker jeg

Ja det er jo kjent at det er en ting kvinner syns er sexy er det mannlige feminister. Går an å ha vanlig respekt for mennesker uten å blankt kjøpe denne feminist agendaen til BF5 utviklerene. Dette handler mest om hvordan de har svart og behandlet kritiske spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er jo kjent at det er en ting kvinner syns er sexy er det mannlige feminister. Går an å ha vanlig respekt for mennesker uten å blankt kjøpe denne feminist agendaen til BF5 utviklerene. Dette handler mest om hvordan de har svart og behandlet kritiske spillere.

Med unntak av den geniale "if you dont like it, dont buy it" fra Söderlund(EA) så har jo heldigvis Dice hørt mye på de kritiske spillerne. De beste eksemplene er at jalla cosmetics ble begrenset betraktelig før release og TTK patchen trekt tilbake til tross for det virket som det var satt i stein at denne skulle bli værende. Det har også blitt gjort en del små fiksing med balansering av fly og våpen etter spillere har sagt i fra.

 

Evt noe annet du tenker på?

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

snip

 

Det er bare sååå morsomt å lese det fra deg, som fra dag en har vært negativ om dette spillet uttale deg. Har du i det hele tatt spilt spillet? 

 

Du har jo påstått tidligere at dette spillet var dårligere enn det BF4 var ved release... Sier jo seg selv at man ikke har særlig peiling da. 

 

Battlefield 1 er også et utrolig bra spill. Det er ikke et modern BF-spill, men det var heller ikke 1942, eller Vietnam for den slags skyld. Å være nostalgisk er egentlig bare tull, når det kommer nye spill. Da bør man faktisk bare prøve å ta innover seg at det faktisk er nytt, og blir forbedret over tid. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fyren pratar berre om nostalgi og at han vil ha eit BF1942 2.0. Dersom dokker vil leva i fortida er det greitt det, men ikkje vent at folk skal vera samde med dokker. BFV fylgjer stort sett formelen frå BF3 til BF1 så det er som venta då folk flest er nøgde med han.

 

Mange av dei som sutrar gjer det berre på trass.

 

Jeg skal være helt ærlig med deg, jeg forventet faktisk et BF1942 v2, fordi det hadde vært episk!

Det var mange som hadde ønsket seg det igrunn. Hvis de BARE hadde inkl. det i tillegg, det kjente WW2 som,

Iwo Jima, Wake Island, Omaha Beach, Battle of Britain, El Alamein, Berlin, Stalingrad, så tror jeg pipen hadde fått en helt annen tone fra folk flest.

 

Jeg hadde heller gitt dem hele 1-2 år til å jobbe på for å få dette til ENN slik release vi fikk ifjor.

Jeg skjønner ikke at de ikke skjønte når du lager WW2 så vil jo folk se de kjente sidene av WW2, det blir litt som Jackfrags sa, at det føles ut som knockoff-verison av WW2.

 

Men jaja det har blitt som det har blitt, jeg ble bedt om å ikke kjøpe spillet fordi jeg ikke var utdannet nok, så da gjorde jeg det hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal være helt ærlig med deg, jeg forventet faktisk et BF1942 v2, fordi det hadde vært episk!

Det var mange som hadde ønsket seg det igrunn. Hvis de BARE hadde inkl. det i tillegg, det kjente WW2 som,

Iwo Jima, Wake Island, Omaha Beach, Battle of Britain, El Alamein, Berlin, Stalingrad, så tror jeg pipen hadde fått en helt annen tone fra folk flest.

 

Jeg hadde heller gitt dem hele 1-2 år til å jobbe på for å få dette til ENN slik release vi fikk ifjor.

Jeg skjønner ikke at de ikke skjønte når du lager WW2 så vil jo folk se de kjente sidene av WW2, det blir litt som Jackfrags sa, at det føles ut som knockoff-verison av WW2.

 

Men jaja det har blitt som det har blitt, jeg ble bedt om å ikke kjøpe spillet fordi jeg ikke var utdannet nok, så da gjorde jeg det hehe.

 

Så du liker ikkje spillet, fordi du har lest i en tråd på "reddit" at det er et teit spill?  :wee:

 

Du har sikkert ikkje spillt BF 1942 engang. Skulle ikkje forundre meg om du ikkje var født før etter at BF 2 kom ut  :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal være helt ærlig med deg, jeg forventet faktisk et BF1942 v2, fordi det hadde vært episk!

Det var mange som hadde ønsket seg det igrunn. Hvis de BARE hadde inkl. det i tillegg, det kjente WW2 som,

Iwo Jima, Wake Island, Omaha Beach, Battle of Britain, El Alamein, Berlin, Stalingrad, så tror jeg pipen hadde fått en helt annen tone fra folk flest.

 

Jeg hadde heller gitt dem hele 1-2 år til å jobbe på for å få dette til ENN slik release vi fikk ifjor.

Jeg skjønner ikke at de ikke skjønte når du lager WW2 så vil jo folk se de kjente sidene av WW2, det blir litt som Jackfrags sa, at det føles ut som knockoff-verison av WW2.

 

Men jaja det har blitt som det har blitt, jeg ble bedt om å ikke kjøpe spillet fordi jeg ikke var utdannet nok, så da gjorde jeg det hehe.

Så det du ønsket var en "remake"? Jeg kan forstå at utvikleren har lyst til å gjøre noe nytt, ikke lage en ny versjon av eget spill. WW2 har blitt gjort til døde. Det er uhorvelig mange spill, inkludert Dice sine egne, som tar for seg de kjente slagene etc. i WW2. Jeg ser ikke noe problem med at de prøver å lage et WW2 spill som føles litt fresh, ikke nok et "run of the mill" WW2 spill. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du liker ikkje spillet, fordi du har lest i en tråd på "reddit" at det er et teit spill?  :wee:

 

Du har sikkert ikkje spillt BF 1942 engang. Skulle ikkje forundre meg om du ikkje var født før etter at BF 2 kom ut  :tease:

 

Jeg har ikke lest i no tråd på reddit, jeg henger aldri der, gjorde før i R6 siege men det var lenge siden.

 

Jeg er 28 år og har spilt alle BF som er, og min mening står, ti stille på deg din nissepung :xmas:

 

Så det du ønsket var en "remake"? Jeg kan forstå at utvikleren har lyst til å gjøre noe nytt, ikke lage en ny versjon av eget spill. WW2 har blitt gjort til døde. Det er uhorvelig mange spill, inkludert Dice sine egne, som tar for seg de kjente slagene etc. i WW2. Jeg ser ikke noe problem med at de prøver å lage et WW2 spill som føles litt fresh, ikke nok et "run of the mill" WW2 spill. 

 

Ja.. jeg syns det. Ikke alle trenger å syns det, greit nok, men jeg hadde aldri hatt noe imot det.

Min mening er de kunne lagd 1942 V2, like bra som de lagde BF4 med detaljer på så og si alt.

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Fyren pratar berre om nostalgi og at han vil ha eit BF1942 2.0. Dersom dokker vil leva i fortida er det greitt det, men ikkje vent at folk skal vera samde med dokker. BFV fylgjer stort sett formelen frå BF3 til BF1 så det er som venta då folk flest er nøgde med han.

 

Mange av dei som sutrar gjer det berre på trass.

 

Jeg skal være helt ærlig med deg, jeg forventet faktisk et BF1942 v2, fordi det hadde vært episk!

Det var mange som hadde ønsket seg det igrunn. Hvis de BARE hadde inkl. det i tillegg, det kjente WW2 som,

Iwo Jima, Wake Island, Omaha Beach, Battle of Britain, El Alamein, Berlin, Stalingrad, så tror jeg pipen hadde fått en helt annen tone fra folk flest.

 

Jeg hadde heller gitt dem hele 1-2 år til å jobbe på for å få dette til ENN slik release vi fikk ifjor.

Jeg skjønner ikke at de ikke skjønte når du lager WW2 så vil jo folk se de kjente sidene av WW2, det blir litt som Jackfrags sa, at det føles ut som knockoff-verison av WW2.

 

Men jaja det har blitt som det har blitt, jeg ble bedt om å ikke kjøpe spillet fordi jeg ikke var utdannet nok, så da gjorde jeg det hehe.

USA sin side av krigen, som vi allerede har spilt gjennom så mange ganger, og sett i alle filmene, skal jo komme i en fremtidig oppdatering.

Gratis.

Lenke til kommentar

USA sin side av krigen, som vi allerede har spilt gjennom så mange ganger, og sett i alle filmene, skal jo komme i en fremtidig oppdatering.

Gratis.

 

Det er fint, men skulle gjerne hatt mye mere av klassiske WW2 siden som vi er kjent med.

Hadde de bare tatt tiden sin, og bare lagt til noe av det kjente med WW2, så tror jeg mange fler hadde hivd seg med.

Du må huske at mange er core-fans og hva de er vokst opp med er ikke sikkert faller i smak for alle. Noen svelger det sure eplet, noen elsker det, og noen holder helt avstand. Jeg syns det ble for mye Pew-pew fest. BF hadde litt taktikk-samarbeid før.

Nå så er det bare.. "åå vi mister C, da løper vi alle dit.. åå nå mister vi B, da løper vi alle dit"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ettersom spillmodusen Conquest er prikk lik nå som før, vil det ikke være spillerne som er problemet slik du beskriver det? Man har vel strengt tatt mer incentiv for å spille taktisk nå mtp poeng og premiering enn hva man hadde før. 

 

Jeg trur kanskje forskjellen ligger vel så mye at i de tidligere spillene, kanskje spesielt bf1942, vietnam og bf2 så hadde man klanspill. Hvor det selvsagt var langt mer taktikk. Det er naturlig at klan spillerne overførte det taktiske når de spilte public.

Etter 2-3 BF med lite til null klan community og mer enn nok av COD og andre FPS spill hvor det bare handler om små kart og konstant action så trur jeg den gjennomsnittlig spilleren blitt lang mer hodeløs høne på slagmarken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med unntak av den geniale "if you dont like it, dont buy it" fra Söderlund(EA) så har jo heldigvis Dice hørt mye på de kritiske spillerne. De beste eksemplene er at jalla cosmetics ble begrenset betraktelig før release og TTK patchen trekt tilbake til tross for det virket som det var satt i stein at denne skulle bli værende. Det har også blitt gjort en del små fiksing med balansering av fly og våpen etter spillere har sagt i fra.

 

Evt noe annet du tenker på?

Ja de skal ha for at de snudde etterhvert, selv om de mer eller mindre måtte dras etter ørene. I nyere tid har det vell kommet bilder som påstås å stamme fra en releasefest der de gjør narr av den negative responsen, men hvor presise påstandene om dette er vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...