Gå til innhold

AprilFest 2011 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bildene være lastet opp riktig dag, eller kan de lastes opp senere?

De kan lastes opp senere - det er jo ikke alltid man er i nærheten av en PC. Vi pleier å si - så snart som det er mulig.

 

Det gjør jo ting litt enklere. Det er ikke alltid jeg har tid til å legge dem inn på pcen og sjekke dem samme dag, men når det er mulig å legge dem inn senere blir det litt enklere :)

Lenke til kommentar

Jeg har jo meldt meg på og samtid ikke fått tatt fryktelig mange bilder pga eksamen. Er dette noe jeg kan ta igjen gjennom neste uke?

Det er et godt spørsmål dette. Så lenge du har tatt nok bilder i forhold til nivå, så er det ikke noe problem å vente noen dager med å poste de. For de som er på entusiast/hardcore nivå, så har vi konseptet med frikort. Det er muligens noe å tenke på for kandidatnivå også.

Lenke til kommentar

Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett.

Endret av Andreasfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett.

Helt enig. Skulle gjerne hatt tid til å kommentert mere, men har ikke hatt tid enda.

Lenke til kommentar

Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett.

Godt noen sa det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...