Gå til innhold

Anmeldelse: Homefront (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med dennne anmeldelsen, ja. (=

Sånn til ettertanke; alle disse virkemidlene spillet bruker for å sjokkere oss og vise hvor grusomt alt er hadde fint lite virkning på meg. Jeg må ha blitt litt blasert når vi studerte dette i historietimene på barneskolen.

Overlessing av klisjeer til side; har produsentene egentlig gjort en god nok jobb når de mest sjokkerende tingene som blir gjort mot uskyldige personer (i en setting der dette er i fokus) ikke overgår ting vi leste om i dyp detalj når vi studerte andre verdenskrig i sjette klasse? Jeg håper faktisk dette, siden denne dårlige smaken er mye bedre enn det underliggende inntrykket av at dette er mer grusomt fordi det skjer med Amerikanere.

 

Min mening. Takk for en god latter angående PC-versjonen. (=

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg vil spille multiplayer så har jeg BC2, som etter min mening er det beste på den fronten siden CS var nytt og friskt.

 

Hvis jeg ville spille singleplayer så har steam-kontoen min en endeløs rekke med CoD-versjoner, og skal man dømme etter denne anmeldelsen er antakelig samtlige av dem bedre på singleplayer enn dette.

 

Sørgelige greier, for jeg så igrunnen frem til en ny vri på historiefronten :(

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i det meste her. Etter sniktittene her på gamer ble vel forventningene litt for store. Og når vi er inne på det, hvorfor skrev ikke Øystein Furevik anmeldesen? Ikke det at denne var dårlig, for det var den ikke, men det var han som skrev sniktittene, så det kunne vært interessant å se hva han mente om spillet også.

 

Øystein hadde lyst å følge opp sniktittene med en anmeldelse, men han ble dessverre syk. For å ikke havne helt i bakleksa med en omtale, tok jeg over.

 

hadde dette spillet hett Call of duty så ha dere aldri gitt under 8.. Men regner med det er lov å gi denne tittelen under 8 siden den har blitt snakket dritt om rundt på flere sider. Regner med review sidene ikke har blitt briba nok nei som ved de fleste AAA titler..

 

Din innsikt i bransjen er helt slående, det var rett og slett ikke nok ikke nok russisk kaviar i posten til at jeg kunne gi det en høyere karakter...

 

Til opplysning har jeg gitt flere Call of Duty-spill karakterer under 8-tallet, og jeg kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig om hva andre sider sier. Jeg spiller det aller meste av skytespill og har gjort dette i mange år. Homefront er IKKE et spesielt godt spill.

 

Reflekter litt bedre og tenk litt lengre enn hva som akkurat faller deg inn i løpet av de tjue første sekundene etter å ha lest anmeldelsen, før du troller avgårde med galle som bommer hinsides på mål. Du er så absolutt velkommen til å ytre at du er uenig med meg, men alle som leser denne tråden er bedre tjent med om du kan være litt mer saklig og ytre noe mer konstruktivt og konkret.

Lenke til kommentar

Som mange andre så gjorde sniktittene her på gamer.no at jeg planla å kjøpe dette spillet. Jeg forventet ett single player spill, at det ikke er det får jeg ta på min egen kappe for at jeg ikke har undersøkt godt nok. Heldigvis så ble lysten min til å kjøpe dette drept når jeg fikk med meg at det bare var ca fire timer single player, og at den ikke er av det beste som har dukket om. Og tatt denne anmeldelsen med i betraktningen så blir det i alle fall ikke noe kjøp. Litt synd da jeg syntes settingen var litt spennende, selv om noe "far fetched".

Lenke til kommentar

Enig med anmeldelsen, jeg også.

Noe som forsurer at jeg kastet bort penger på en forhåndsbestilling etter den lovende sniktitten.

Får trøste meg med at Metro 2033, som fulgte med i prisen, er greit nok...

 

Edit: Kan vel nevne at jeg snakker om PC versjonen.

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar

Så en gamespot-video på youtube der en level-designer spilte og forklarte for litt over en uke siden, og jeg mistet med en gang all lyst til å spille dette spillet.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

De kunne gjort så mye fantastisk med et slikt plott, men istedet gir de et tafatt forsøk på å kopiere Call of Duty. Synd å se.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor noen av dere kaller det en CoD klone?? har dere i det hele tatt spilt spillet? Hvis man skal samenligne spillet med noe så må det i såfall bli BF:BC2, heller et sted midt imellom det og CoD, men noen klone? langt ifra...

 

Jeg kjøper ikke FPS for singel player, siden jeg synes de i det lange løp blir kjedelige, men til dette spillet er det beyond saving, veldig dårlig singel player..

 

Multiplayeren liker jeg veldig godt, minner mer om BC2 enn cod, noe som jeg setter pris på. Men har har man også problemet med at KAOS studio ikke klarer å fikse belastningen på serverne.. Er vel ikke bare meg som ser "Error creationg a beacon" nesten hver gang jeg søker etter online match... skuffende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...