Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tiltrukket av en "rase" men ønsker kanskje mer?


Anbefalte innlegg

Ganske enkelt.

 

Jeg elsker asiatere..Av et spesifikk utseende vell å merke..Kropp og ansikt må falle på plass. Men det er det mange av her til lands.

 

Etter over 400 partnere ila 10 år..Har jeg dannet et ganske godt bilde av de forskjellige "rasene"..Og asiatere kommer stadig ut på topp uansett hva det gjelder.

 

Seksuelt spesielt er de i en annen verden enn hva jeg har opplevd personlig.

 

Jeg kan ha opp til 4-5 "partnere" samtidig uten at noen gir et uttrykk for at det er noe galt i det.

 

 

Jeg rett å slett elsker sex med disse godklumpene..Hvor lette de er, utseende, faste og ikke minst hvor snille..

 

MEN..Det er alltid et men.  Jeg har enda å oppleve at noen jeg har fått god kjemi med ønsker å være boende i Norge etter de får barn o.l

 

Løsninger som å bo 50/50 i Norge og Hjemlandet deres passer meg dårlig..Og er langt ifra hva jeg selv vil.

 

 

Usikker på hva jeg vil frem til..Men skal jeg bare fortsette å lete blant asiatere?  Jeg er en allsidig og hyggelig kar.. Så jeg er ikke ute etter å såre eller "playe" jenter..Tvert imot så er det oftest at jeg søker mer kontakt, men merker fort når man ikke matcher i et evt "forhold" som kan oppstå. 

 

Det kan jo kanskje dras ned til stereotypiske ting som at de har lavtlønnede jobber og ikke vil utdanne seg, vil hjem til hjemlandet, bo begge steder, forskjellige fremtidsplaner, mye bagasje.

 

Altså er det ikke det ene..er det stort sett noe annet.

 

Har møtte mange som studerer til noe stort, men samtidig vil flytte hjem igjen etter studier osv osv.

 

Så dere skjønne greia? Er det for mye å håpe på å finne en "utenlandsk" dame som vil være boende i Norge uten å være en stereotypisk "snylter"

 

 



Anonymous poster hash: 93340...230
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du nok må bli litt mer familieorientert om du skal oppnå et livslangt forhold.

 

Tenk på det at det er mye mer her i livet enn å bare ha sex. Det er barn, familie, familieferier, familiemiddager osv. Å skape et lite paradis på jord. Hva med å oppsøke en kristne kjernefamilie og se hvor fint dem har det? Hvor greie alle er osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...