Gå til innhold

Informasjon om Call of Duty 4 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Err, vil ikke si at Activision kun satser på singleplayer. De gjør den bra men mutliplayer er utrolig viktig for dem i og med at det har blitt arrangert flere store tournaments på store LAN som involverer høye pengesummer som f.eks CPL.

8626266[/snapback]

 

Ja, jeg er fullstendig klar over det. Men man finner ikke det samme i BF som man gjør i CoD. Personlig liker jeg best CoD i SP.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Har lyst på et ordentlig "modern warfare" spill alla SoF serien. Synd at enten er det zombier som skal slaktes med futuristiske våpen eller slemme tyksere med gamle våpen, ingen moderne nåtids FPS spill som SoF serien eller max Payne.

 

Selv om jeg er lei av "Americans to save the day" aktige spill, er det fremdeles et friskt pust i en sjanger som har for min del snubla litt.

Lenke til kommentar

Har spillet CoD, CoD United Offensive, CoD2 og CoD3 så ja, har spillet Cod og vet hva som skjer. Men føler at det i bunn og grunn fokuserer på americans to save the day på en eller annen måte. Ikke at det er noe galt, spillene er veldige gode, men jeg begynner å bli forferdelig lei av WW2 spill, jeg får ikke den kamerat følelsen jeg fikk i de første CoD spillene.

 

Håper at Raven kommer med SoF3 snart, hadde vært så genialt.

Lenke til kommentar
Har lyst på et ordentlig "modern warfare" spill alla SoF serien. Synd at enten er det zombier som skal slaktes med futuristiske våpen eller slemme tyksere med gamle våpen, ingen moderne nåtids FPS spill som SoF serien eller max Payne.

 

Selv om jeg er lei av "Americans to save the day" aktige spill, er det fremdeles et friskt pust i en sjanger som har for min del snubla litt.

8628175[/snapback]

 

vel arma er jo modern warfare, så har du Rainbow six raven shield.

eller The Regiment der spiller man britsik SAS. alle moderne uten zombies

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...