Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke, men jeg tenner ikke helt på dette som jeg gjorde med MW og MW2. Det ser jo ut til at de har tatt og klistret sammen masse fra MW2 til å fullføre historie delen. Kunne man jo fått som DLC i stede slik at ett MW3 kunne blitt ett spill som fanget bedre oppmerksomhet enn det spillet har klart med sinn Trailer denne gang.

 

Blir nok kjøpt, men har en følelse på at jeg vil bli meget skuffet.

Lenke til kommentar

SP-delen i MW3 blir sikkert heilt OK den. Voldsomme action-scenar og ca fjorten Hollywood plot twists undervegs gjer det sikkert underhaldande nok dei få timane det tek å kome seg gjennom historia.

 

Men den viktigaste delen for svært mange er MP, og der er dei tydeligvis like flinke som før med å kome med informasjon...

Lenke til kommentar

Det har vel bare gått nedover siden mw(1). Mer eksplosjoner, usannsynlig mange ulykker som man alltid overlever osv gjør at det for min del begynner å bli ganske idiotisk og lite troverdig. Mw hadde en fin balanse, det føltes ekte. Har liten tro på at dette blir noe bedre enn mw og ikke minst bf3. Er selvsagt ikke samme type spill som bf3 men lite nytt og mer og mer useriøst gjør at jeg antakelig ikke kjøper cod. Håper de overrasker med god multiplayer, og at det ikke bare føles som en expansionpack som alle cod-spillene siden mw.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de ikke har gått ut med info om multiplayer er vel fordi de hadde fått for mye pepper for det.

Kommer sikkert til å bli:

1) Ingen dedikerte servere

2) Pay-to-Play

3) Microtransactions

4) En haug av DLC som gjør at du må kjøpe alle for å kunne spille med andre på Multiplayer.

5) Ingen mulighet for å banne cheaters

Lenke til kommentar

Haha, med den gamle, utdaterte og statiske motoren der blir de knust av BF3.

 

Grafikk kanskje. Spill delem kan jo COD slå BF3, det er det jo ingen som veit. Men har troa på BF3 =)

 

Ikke bare graffikk, men animasjoner og fysikk, ødleggbare omgivelser skaper et helt annet og bedre gameplay. Resten kan jo seff COD slå BF3 på, men har selv trua på at BF3 knuser COD ;)

Lenke til kommentar

Meh... går nok heller for BF3. Foretrekker store brett med ødeleggelse og stort fokus på multiplayer med fly, tanks og helikopter. MW2 var forsåvidt kult, men ikke kulere enn at det ble lagt på hylla etter et par uker. Battlefield holder meg som regel spillende fram til neste battlefield utgivelse :D

Lenke til kommentar

Jeg er blitt så bortskjemt av DICE sine Battlefield spill og ikke minst frostbite motoren de bruker i Bad Company2 og Battlefield 3 - De spillene gir meg følelsen av krig . MW-spilla er bare møl og måk for meg , akkurat som løkkefotball mot 1 mål.

 

Men for all del , det er en grunn til at MW-serien er verdens mest solgte innenfor sjangeren - folk vil ha lett underholdning og det er spesial-snekkret for konsoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vel bare gått nedover siden mw(1). Mer eksplosjoner, usannsynlig mange ulykker som man alltid overlever osv gjør at det for min del begynner å bli ganske idiotisk og lite troverdig.

 

Hehe, det har faktsik jeg lagt merke til også, troverdighet er det jo litt ymse med uansett, men det er ikke særlig spennde med en helikopterstyrt annhvert minutt. MW1 var ordentlig gøy, MW2 var endel mer middelmådig, har ikke dens tore trua på MW3

 

AtW

Lenke til kommentar

Call of Duty er brukt opp, og det kan Activision/Infinity ward og Treyarch takke seg selv for. release et spill i året så sier det seg selv at de ikke kan spare på kreativiteten. det er brukt opp, ingen kan motsi det. håper bare at DICE lager noe revolusjonerende med Battlefield 3, så ikke FPS blir ødelagt Pga Pengetørsten fra Activision sin side.

Lenke til kommentar

om dei lærer fra feilen på MW2 multiplayer og støre variasjon og endringer og paranoia til activison mot pirater forsviner så blir det sikkert kjekkt nok

 

selv er eg meir spent på BF3 så kan man jo gi MW3 ein sjanse vertfall

 

singelplayer story kan vi vell gjette

 

du jakter på 1 person og må mellom fleire europeiske land for og leite ette rhan så blir nok osama bin ladan road trip in black hawks, historiene i MW2 er jo latterlig fra før av så blir nok eit amerikansk smørbrød;)

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...