Gå til innhold

[Løst] Hjelp til låse opp deaktivert Iphone 4


Anbefalte innlegg

Jeg har en iphone 4 som jeg har fått av svigers. Han husker ikke koden for å komme inn på telefonen.

Vi har nå slått koden feil flere ganger og nå er det ikke mulig å skrive koden flere ganger.

 

Nå står det " Iphone er deaktivert OG skyv for nødanrop" i displayet.

 

Vi har ingen pc å oprette mot siden hans pc er formatert og sikkerhetskopien på Itunes er borte. Telefonen har heller ikke sikkerhetkopiert mot Icloud.

 

Hvordan får jeg låst opp telefonen ? Er det mulig å komme rundt dette med jailbreak eller noe annet ?

 

Får nok mange kommentarer om at jeg har stjålet telefonen, men det er ikke tilfellet.

 

Hvordan får jeg tilbakestilt telefonen ? Jeg har og prøvd en guide jeg fant på nett om hvordan ta Factory reset uten at det hjalp :(

 

Noen gode tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  1. Disconnect the USB cable from the device, but leave the other end of the cable connected to your computer's USB port.

Turn off the device: Press and hold the Sleep/Wake button for a few seconds until the red slider appears, then slide the slider. Wait for the device to shut down.

While pressing and holding the Home button, reconnect the USB cable to the device. The device should turn on.

Continue holding the Home button until you see the Connect to iTunes screen.

iTunes will alert you that it has detected a device in recovery mode. Click OK, and then restore the device.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort alt dette og når itunes har lastet ned software og jeg har svart ja til at jeg ønsker å gjennoprette. Så kommer det opp i Itunes " gi tilgang ved å svare på iphone enheten ", men på Iphonen så er det ingen mulighet å gjøre noe som helst utenom å slå nødnummer :(

 

Har du flere tips ?

Lenke til kommentar

Da er den ikke i DFU-modus. (gjenopprettingsmodus)

 

Når telefonen er i DFU modus er den påslått i den forstand at operativsystemet ikke har startet opp og skjermbilde vil kun vise et bilde som illustrer at du må koble til iTunes, det vil ikke være mulig og ringe f.eks nødummer, fodi telefonen egentlig ikke har startet opp.

iPhone har en tendens til og gå ut av DFU-modus mens iTunes holder på med nedlastingen av oppdaterginsfilen, slik at den må sette i DFU-modus på nytt når oppdateringen er ferdig nedlastet og ligger lokalt på maskinen.

 

1. Start iTunes på maskinen og koble til iPhone.

2. Trykk og hold hjem-knappen & power-knappen.

Etter ca 10 sekunder vil Apple logoen komme opp, slipp da power knappen, men fortsett og holde hjem-knappen til iTunes kjenner igjen enheten. iTunes vil da gi beskjed om at det er koblet til en telefon i gjenopprettings modus og at den må gjenopprette den før den kan brukes.

 

3. Trykk så på gjenopprett og vent til den fullfører.

 

Dersom Finn iPhone funsjonen er aktivert og den kjører iOS7 eller nyere, vil man måtte taste inn Apple ID passordet når telefonen starter opp på nytt etter gjenopprettingen er ferdig.

 

Lykke til

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...