Gå til innhold

Skype meg tråden.


Andyax

Anbefalte innlegg

Skype meg tråden

 

skype_logo.png

 

Som mange vet, eller som mange kanskje ikke vet, så finnes det et genialt program der ute som heter Skype. Med Skype kan man legge til kontakter, som har lastet ned programmet, og ringe dem helt gratis. I tilleg til at man kan ringe hverandre, kan flere personer snakke med hverandre likt (minimum 7 personer). Nei, jeg er ikke deleier av firmaet som utvikler Skype, men jeg syntes det hadde vært kjekt å sette igang en tråd hvor folk kunne adde hverandre på Skype. Med Skype kan vi ikke bare diskutere her på forumet, men også diskutere muntlig! Man trenger heller ikke å diskutere, man kan snakke om ting som man har til felles, eller bare stille hverandre spørsmål hvis man lurer på noe. Så hvem er med?

 

Jeg foreslår at man skriver brukernavnet sitt og hva man liker å snakke om. Også kan man legge til de man har lyst til å snakke med. Skype kan lastes ned på denne siden: www.skype.no

 

Mitt brukernavn: fortapt (ikke spør meg hvorfor jeg valgte det navnet hehe)

Liker å snakke om: Det å lage film, foto, design, Mac, Xbox 360, fotball. Egentlig alt mulig hehe.

 

Håper flere blir med på den nye Skype trenden! Ps. Du trenger Mic for å snakke med Skype. Men det var vel ganske obvious... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor taste, når man kan snakke!? =)

Fordi at man kan snakke med flere samtidig, gjøre andre ting, og høre på musikk samtidig som man kommuniserer?

 

Ok, totalt urelevant kanskje, men er det ikke bedre om man har hatt en Ventrilo -server oppe å kjøre?

Mulig Skype fungerer på noe samme måte nå, men nå har jeg ikke rørt det på .... noen år?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...