Gå til innhold

Slik blir Call of Duty: Infinite Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som zombie mode blir en fast ting. Det kan jeg absolutt like. Håper inderlig vi ikke får en ny Zombies mode som er lik den i Advanced Warfare hvor vi har moderne zombies. Foretrekker at zombies modusen skal holde seg til andre verdenskrig og tidligere, syns det ser bare mye tøffere ut.

 

Black Ops 2 sin Zombie mode er Zombies på sitt beste.

 

Sleng inn i tillegg en enkel Survival mode lik den som er i Modern Warfare 3 med coop med iallefall 2 player så kan spillet bli bra.

Lenke til kommentar

Overgangen fra virkelig verden, virkelige våpen, virkelige eller troverdige til sci-fi og fantasi gjorde det til et fjortis-spill...

 

Hele interessen min for spillet var autensiteten og halv-realismen, og det å spille infanterist -- uten at motstander-infanteristene teleporterer seg inn i en tanks eller et helikopter og blir uskadelige på 0.020 sekunder etter å ha kommet innenfor 3 meters rekkevidde til et pansret kjøretøy...

 

HVIS Dice lanserte et Battlefield-spill basert på REN infanterikamp -- i stedet for papir-saks-stein-spock-lizard med infanteri uten RPG vs Tanks vs Helikopter vs Infanteri med Stinger vs snipere vs totalt ubrukelig SMGs som ikke fungerer -- med mer realistiske skademodeller (folk dør når du treffer dem, og kan ikke gjenopplives tilbake til kampklar form med noen fordømte padder som bare ville klart å redde livet til 1 av 20 soldater i utgangspunktet, og kun hatt mulighet til å returnere de som døde av hjerteflimmer forårsaket av trykkbølger eller stress), mer realistiske karaktermodeller, bedre bevegelighet, 60+ FPS 1080p med 120 tick servere i stedet for så treige server tick rates at du bokstavelig talt trenger å planlegge skuddene dine med hensyn til at serveren bare gidder å oppdatere hendelsene i verden 20 ganger i sekundet...

 

...

Hey...

Det var Medal of Honor også... men...

Telepati..? SERIØST??

HVEM i svarteste helvete var det som fortalte EA at de vil spille elitestyrker med telepatiske evner som gjør dem i stand til å vite eksakt hvor den som drepte partneren deres holder hendene sine og hva denne personen ser på, på kryss av et kart og gjennom 100 000 tonn med fjell og bygningsmaterialer..?

 

Medal of Honor var EA sin største sjanse til å slå vekk beina under Call of Duty... men...

så... lavbudsjetts abort av en tittel, i stedet for å faktisk gi serien en ordentlig sjanse..?

 

Call of Duty:

-Nettkodingen går rett i dass

-Konseptet om semi-realistisk førsteperson infanterikamp døde for meg med Ghosts, etter at Black Ops 2 ga meg et fnugg av håp...

-De går fra en verden jeg har lyst til å kjempe for til en verden jeg driter i

 

Battlefield:

-Nettverkskoden for konsoller har alltid vært helt bedriten

-Jeg hater kjøretøy, spesielt når det er helt tilfeldig hvem som kjører, og ingen bakenforliggende strategi bak kartets design og kjøretøyenes funksjon i kartet som VIPs, enten som spydspisser for baseinvasjon som beskyttes av infanteri, eller som gruppe med kjøretøy mot hverandre...

-Kjøretøy får kartene til å føles som et dårlig Call of Duty-brett, fordi du alltid kan bli skutt i rævva av fiendtlig tanks som simpelthen kjørte rundt deg -- fordi laget bare har et par tanks og fienden kan runde basen din og ta deg bakfra fordi det ikke finnes noen fornemmelse av front... så, selvsagt hopper du bare ut av tanksen og løper opp bakken, og overlater 120 millioner kroner til å brenne opp fordi forsvaret tydeligvis ikke hadde noen overordnet strategi da de anla en base som ikke effektivt kan forsvare rompa til troppene som forlater den...

...

-Infanterikampene har en lei tendens til å handle om DPS avregninger som "Hvis jeg begynner å pepre løs på ryggen til disse tre motstanderene i det åpne tjue meter foran meg, VIL jeg klare å drepe EN av dem før alle tre, fulle av kulehull, får tid til å drepe meg..? og dessuten så har to av de tre med seg gjenopplivingsartifakt, så det er bare å drite i å prøve å skyte dem engang, før de har kommet langt nok vekk til at du kan plukke ned en motstander og gå i skjul, i det som i virkeligheten ville blitt en nedslakting av tre forsvarsløse soldater som ikke ville rukket å reagere før alle tre var gjort ute av stand til å kjempe tilbake...

 

og så går de til første verdenskrig...

 

Call of Duty simpelthen minner meg mer om følelsen av væpnet kamp slik jeg opplevde det under trening i forsvaret enn Battlefield, simpelthen fordi Battlefield suger som simulasjon av en faktisk kamparena på grunn av all tilfeldige

 

Activision eide meg -- helt fram til Modern Warfare 3...

 

Jeg elsket Black Ops II også...

men det var på TROSS av Sci-Fi elementene; Jeg ville foretrukket 100% om alt av Sci-Fi var fjernet i BO2

 

...

 

Og folk bare...

"Du må prøve det for å vite at du ikke liker det..!"

 

Sorry, men... jeg er like lite tiltrukket av Sci-Fi FPS-skytere som jeg er tiltrukket av andre menn, og jeg må ikke prøve det.

Det er sikkert veldig godt å få løken sin nappet av en mann også, selv om du ikke er homofil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...