Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

billigste er nok Norwegian til Bangkok. så air asia fra bangkok til australia. har selv flyd oslo - bangkok - melburne for 2400kr en vei på den måten, men måtte bo 2dager i bangkok.

Oisann. Fant Bangkok-Oslo for 2000kr (faktisk 1500 uten bagasje, mat osv) den 22. desember (og 23.).

 

Er en del plasser igjen, tror dere jeg kan vente litt med å bestille eller burde jeg bare sikre meg denne med èn gang?

 

Haha edit: Betalte rett etter jeg skrev dette, så.. Men spørsmålet kan forsåvidt så fortsatt.

 

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gøteborg eller Oslo. Jeg er ikke bundet til tidspunkt, skal bare ha det billigst mulig.

For øyeblikket ca 3.200 kr med Star Alliance (bl.a. SAS). KLM var nede i ca 2.700 kr for en uke siden. Norwegian ligger jo på rundt 2.000 kr, men da kommer mat og bagasje i tillegg (og et lite lotteri om flyet ditt blir forsinket eller ei). Reiseperiode ut mars.

Endret av notus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi skal til New York/New England i juli, 16 dager. Drar med en 1,5 år gammel jente, så flytider, direktefly etc. etc. er verdt de ekstra pengene. Har fulgt med på SAS, United og Norwegian. SAS er mest aktuelt grunnet flytider som vi erfarte passet veldig bra sist gang vi var der (i sommer), og mulighet for de beste datoene. Norwegian er i totalsum 2-3000 kr billigere (inkl. bagasje, setereservasjon og mat), men da må vi dra på litt andre datoer, samt litt dårligere flytid til USA.

 

Konklusjonen er altså at SAS blir det mest praktiske. Ser at prisene i juli ligger på ca. 7000 kr per pers tur-retur. Dette er jo høysesong.

 

Mitt spørsmål: er det sannsynlig at prisene kan gå ned?

Endret av DuTTZi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...