Gå til innhold

[Løst] Sølt på tastatur - Hvordan få hentet ut/lagret på nett et viktig dokument?


Anbefalte innlegg

Klarte å søle litt på tastatur i går, og i dag lever laptopen sitt eget liv.

 

Jeg har prøvd å få lagt over et viktig dokument til minnepenn, men når jeg prøver å dra det over fra mappe til mappe hopper det bare tilbake igjen. 

 

Tastaturet til laptopen reagerer ikke, eksternt tastatur virker heller ikke. Jeg har prøvd on-screen tastatur, men hver gang jeg skriver en bokstav så blir det slettet like fort som det ble skrevet.

 

Jeg kan heller ikke høyreklikke, da eventuelle menyer som dukker opp også forsvinner med en gang.

 

Spørsmålet er hvordan jeg skal klare å få sikret meg dokumentet nå?

 

Er jo umulig å få logget seg på steder på nett for å evt laste det opp der uten fungerende tastatur.

 

Noen gode forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må deaktivere touchpad og/eller internt tastatur, det påvirker nok det eksterne tastaturet ditt.

 

Jeg prøvde å deaktive touchpad, men når jeg prøver å åpne "egenskaper for mus" på innstillinger, så forsvinner vinduet som dukker opp med en gang. Har forresten Windows 8.

 

Jeg synes jeg leste at man må avinstallere en driver for å deaktivere tastaturet? Jeg har en anelse om at det blir veldig vanskelig å få til når både tastatur og mus er som de er nå.

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

 

Jeg gikk tilbake til utgangspunktet ved å prøve å kopiere filene til minnepenn. Jeg fant ut at hvis jeg trykket CTRL+C intenst mange ganger så reagerte den til slutt på det en av gangene. Og så trykket jeg CTRL+V i minnepenn-mappen haugevis av ganger til det også virket.

 

Så da fikk jeg det til på et vis til slutt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...