Gå til innhold

Så billig gaming laptop som mulig


Dolg_313

Anbefalte innlegg

Har nå fått meg en jobb som innebærer en god del reise. Jeg kan i praksis ingenting om laptopper, modeller eller mofellnummre, men har nå lyst på en laptopp som jeg kan spille litt på. Spill som Anthem, når det kommer. Har noen noen gode forslag til en gsminglapptopp som ikke koster skjorta, men som har value for Money?

Endret av Dolg_313
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forhold til systemkravene bør du vel gå for en maskin med GTX 1050, så rundt 7500 - 8000 kr.

 

Er begrenset med hva man kan spille på et 1050 m kort. Jeg har en MSI GE63VR 7RF Raider med GTX 1070 med 8 GB RAM. Den drar allt jeg har testet uten å hikke eller bli varm. Men den koster det dobbelte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er begrenset med hva man kan spille på et 1050 m kort. Jeg har en MSI GE63VR 7RF Raider med GTX 1070 med 8 GB RAM. Den drar allt jeg har testet uten å hikke eller bli varm. Men den koster det dobbelte.

Jeg ville personlig også kjøpt 1070 om poenget var å ha en maskin som varer en stund, men 1050 duger til det TS spør om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, en kan jo alltids håpe på 20% rabatt, men det skal vel godt gjøres å få så mye. Det er vel heller maskiner med bedre marginer i utgangspunktet som nedprises mest. Marginene på laptop er ikke mye. Husker når jeg jobbet i detalj en gang på 90-tallet så gikk desktop maskinene vi solgte til 13% avanse, men det er neppe så mye nå for tiden med den knallharde konkurransen som er. 20% rabatt hadde vært salg med tap. Tekstiler og kosmetikk som er høyavanse-produkter er nok det som trekker prosenten så høy som 20% generell rabatt på BF. (tall fra 2017 i følge prisjakt.no)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...