Gå til innhold

Hvordan komme seg billigst fra Stansted lufthavn til London Hammersmith Apollo?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som vet hvordan man billigst skal komme seg til Hammersmith Apollo i London fra Stansted flyplassen? Tur frem er dagtid og tur tilbake til flyplassen er på nattetid.

Finnes jo både tog og buss som alternativer utfra det jeg ser på google. Men har aldri vært der så vet ikke hvordan man gjør dette...

 

Vil ha billigst mulig reise, men ikke sånn at jeg må bytte tre-fire transportmetoder.

På natteturen tilbake til flyplassen vet jeg jo ikke om det går busser osv. så sent...?

 

Ellers noen som vet hva en taxitur eventuelt vil koste sånn omtrent, hvis jeg går for det?

 

Takk så mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra flyplassen har du Stansted Express. Den går til Liverpool Street Station.

 

I følge t-banekartet, går to av linjene direkte mellom Liverpool Street og Hammersmith (Circle Line og Hammersmith & City Line), så du kan unngå å bytte.

 

Raskeste veg derimot, er å ta Central Line til Holborn, og bytte til Picadilly Line der.

 

http://content.tfl.gov.uk/standard-tube-map.pdf

 

 

Har ikke sjekket hvor sent de evt. går tilbake. Hvorfor må du tilbake til Stansted midt på natten?

Endret av marfo83
Lenke til kommentar

Buss til London er beste alternativ fra Stansted. Bussen med lavest pris er den som selger billetter ute på bussholdeplassen, ikke den inne. Tog er dyrere, men raskere. Taxi er dyrt, og må svjv forhåndsbestilles. Dersom dere er flere, er en hente/bringetjeneste som http://www.hummingbirdcars.co.uk/ et bra alternativ, da kommer du dør til dør for en pris som er laaaangt under taxi. Ev ta en Uber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...