Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer til PlayStation 4 og Xbox One i høst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Tenker du på PC-markedet? Sånn som de har oppført seg de siste årene så virker det ihvertfall usannsynlig, om ikke utenkelig.

 

AtW

 

Jeg tenkte på PC-markedet som et mindre viktig marked ja. Selv om PC er teknisk overlegent, så spiller jo det mindre rolle reint økonomisk. Nå har jeg ingen tall å vise til, så du må gjerne "prove me wrong" hvis jeg er helt på jordet.

 

Selv skal jeg kjøpe spillet en gang til når det havner på X1 i november, så er kanskje inhabil.

Lenke til kommentar

Jeg tror Rockstar ikke ønsker en reprise av fjorårets GTA Online-kaos på så altfor mange fronter på én og samme gang, og at de derfor lanserer spillet til "majoriteten" først.

 

Og til de av dere som sutrer fordi dere kjøpte det til forrige generasjon, og at dere nå "må" kjøpe det igjen; 1. Ingen tvinger dere. 2. Hvis dere hadde tenkt dere om, så hadde dere skjønt at denne dagen ville komme, og derfor ventet ett år med å kjøpe det.

Lenke til kommentar

 

 

Tenker du på PC-markedet? Sånn som de har oppført seg de siste årene så virker det ihvertfall usannsynlig, om ikke utenkelig.

 

AtW

Jeg tenkte på PC-markedet som et mindre viktig marked ja. Selv om PC er teknisk overlegent, så spiller jo det mindre rolle reint økonomisk. Nå har jeg ingen tall å vise til, så du må gjerne "prove me wrong" hvis jeg er helt på jordet.

 

Selv skal jeg kjøpe spillet en gang til når det havner på X1 i november, så er kanskje inhabil.

såvidt meg bekjent er pc den største enkelt-plattformen når det gjelder spillsalg. AtW
Lenke til kommentar

Folk tror stadig vekk på det der? Du er ganske naiv hvis du ikke tror Rockstar er helt sinnsykt griske.

Hva tror du de tjener mest på:

1. Lansere samtidig til 3, 360 og PC (folk vil kjøpe bare til en plattform)

2. Lansere i 3 etapper. Først Old-gen, deretter next-gen over to år senere. Etter 2.5 år til PC. Mange vil nok da ha vært så dum at de har kjøpt spillet 3 ganger.

 

Fuck Rockstar. Håper PC folket pirater som bare faen det fortjener et sånt griskt selskap. EA er ingenting i forhold til disse blodsugerne.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Fuck Rockstar. Håper PC folket pirater som bare faen det fortjener et sånt griskt selskap. EA er ingenting i forhold til disse blodsugerne.

Dette hjelper jo ikke å bedre statestikken og fremtidig utvikling på akkurat dette punketet vil jeg tro :p

Det er vel fordi de ikke prioriterer pc da? pc er generelt en stor plattform, såvidt jeg vet størst. Det er take two som skiller seg ut. AtW
Lenke til kommentar

GTA V på PC er siste sjansen jeg gir slike spill egentlig. De tidligere GTA spillene har vært gjennomsyret av hackere og de har bokstavelig talt drept miljøet. Hvis dette skjer igjen (noe jeg tipper) så kaster jeg pc utgaven ut vinduet og kjøper det på ps4 istedet. Jeg orker ikke det der lenger.

Lenke til kommentar

Bullshit at de må bruke enda mer tid på pc versjonen.. men men, skal prise meg lykkelig for at jeg har en ps4.. det blir garantert et kjøp.

 

Jeg synes det er positivt at de legger litt mer tid på det. Da slipper vi alle fall forhåpentligvis en idiotisk dårlig konvertering som vi fikk först med GTA IV.

Lenke til kommentar

 

Bullshit at de må bruke enda mer tid på pc versjonen.. men men, skal prise meg lykkelig for at jeg har en ps4.. det blir garantert et kjøp.

 

Jeg synes det er positivt at de legger litt mer tid på det. Da slipper vi alle fall forhåpentligvis en idiotisk dårlig konvertering som vi fikk först med GTA IV.

 

 

Det er ingenting som tyder på at utsettelsen er fordi de "legger mere tid" i det, alt tyder på at det er et strategisk valg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...