Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sydd på tå, operert bort negl. HJELP HASTER!


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. Gruer meg til imorgen nå.. Pleier det å vokse hud over på så kort tid?

Åssen er det å fjerne sting når det ikke er hud over, Vondt?

 

Ja. Huden er god til å heale seg selv, som jeg skrev, 1-2 uker er som regel tidsrammen man tar dem ut på.. ellers kan det fort resultere i hud som gror over.

Det er kun ubehagelig og tidsviss bittelitt vondt kanskje ellers.

Lenke til kommentar

Ja. Huden er god til å heale seg selv, som jeg skrev, 1-2 uker er som regel tidsrammen man tar dem ut på.. ellers kan det fort resultere i hud som gror over.

Det er kun ubehagelig og tidsviss bittelitt vondt kanskje ellers.

Kommer det til å gjøre like vondt? Var helt forferdelig forrige gang!
Lenke til kommentar

Legen sa jeg skulle vente til neste tirsdag.

 

Du blir nedprioritert mener du.

 

Når var det operasjonen var?

 

Edit: Man kan også ta ut sting selv hvis man er tøff nok.. gjorde det en gang på en kamerat som hadde blitt slått ned og fått noen sting over øyet. Skjønner ikke hvorfor de ikke satte i sting som oppløses da såret ikke var så spesielt alvorlig, lukter nytt besøk lang vei..

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opererte selv for to uker siden. Sprøytene var ikke mer enn litt ubehagelig. Operasjon gikk fint og 5 sting i tåa etter å ha tatt litt av tåa og store deler av neglen. Gikk fint etterpå uten smertestillende.

 

Tok av stingene i dag og jeg satt bare og skravla med kirurgen. Ikke noe spesielt. Var bare litt ubehagelig. Skal ta nnestestortå om et par uker.

 

Mulig jeg bare tåler smerte godt. Men det er vanskelig å si. Godt å bli ferdig i hvert fall.

 

Et tips er å ikke grue seg. Det er det verste man kan gjøre :)

Lenke til kommentar

Opererte selv for to uker siden. Sprøytene var ikke mer enn litt ubehagelig. Operasjon gikk fint og 5 sting i tåa etter å ha tatt litt av tåa og store deler av neglen. Gikk fint etterpå uten smertestillende.

 

Tok av stingene i dag og jeg satt bare og skravla med kirurgen. Ikke noe spesielt. Var bare litt ubehagelig. Skal ta nnestestortå om et par uker.

 

Mulig jeg bare tåler smerte godt. Men det er vanskelig å si. Godt å bli ferdig i hvert fall.

 

Et tips er å ikke grue seg. Det er det verste man kan gjøre :)

Hehe, takk for innlegg men jeg ble ferdig med operasjonen i Mars.

Operasjonen gikk fint, men fin tråd for de som skal operere :)

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...