Gå til innhold

Trenger støvel-erfaringer


Idita

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om noen kjenner til Viking Elk Hunter? Svigerfar har hatt disse støvlene i flere år (to par) og mener dette er de eneste støvlene som passe til han. Sålen er visst veldig brei ved helen. Nå virker det som at disse støvlene ikke produseres lenger. Fjellsport er de eneste jeg finner som selger disse, men de har ikke størrelsen hans der (46). Fant en nettbutikk i Sverige som hadde de på lager, men de sender ikke til utlandet. Så nå lurer jeg på om noen har tips til støvler som ligner på disse. Jeg har lurt på å kjøpe Viking Trophy II til han, men disse er også på vei ut av produksjon virker det som så han får ikke prøvd de i fysisk butikk. To nettbutikker har disse på lager, men er redd de er for smale. Er det noen som har erfaring med disse svøvel-typene? Eller som kan anbefale noen andre? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar, adeneo! Godt tips det å kontakte Viking. Men her kom du med nettsider som hadde støvlene på lager så da blir det å bestille fra en av de sidene. Er Zapatos, Outdoorexperten og Nordsport samme greiene? Lik pris, samme tilbud og samme betingelser ser det ut til.

 

Dufen, han trenger støvler. Han har så klart andre typer sko også ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...