Gå til innhold

ANMELDELSE: Fallout 76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom den! Gratulerer med å klare å dra anmeldelsen inn i denne tråden også.

 

Selv om  jeg kjennerelt er enig, akurrat her er den nesten litt passende, selv om smaken er som baken osv, så er jo Fallout 76 nesten ikke funksjonelt. det var Zelda med god margin, og selv om alle anmeldelser er subjektive, er det fremdeles noe rart å gi et spill som teknisk er totalt ræva 5/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo tilfeller som dette som på mange måter understreker at skalaen benyttes relativt dårlig. De fleste andre spillmedier ser ut til å gjøre mye av det samme, man kvier seg veldig for å gå lavere enn 5 av 10. Norske Level-Up gav ikke ut noen direkte anmeldelse, men de trakk det faktisk ned til 4 av 10 i sin vurdering.

 

Om spill som dette, fra en AAA-utvikler med full fanfare ikke skal kvalifisere til noe lavere enn 5 av 10 så må man jo virkelig spørre seg selv hva som må til for å få en lavere score? Må et spill være fundamentalt ødelagt og ikke-fungerende for at det skal få en lavere score?

 

Fallout 76 representerer jo selve eksempelet på middelmådighet. Spillet oser av middelmådighet fra ende til annen, krydret med en drøss av bugs, faktisk flere enn hva som er normalen med Bethesdaspill også legger vi til noen temmelig horrible serverrelaterte problemer og det faktum at Bethesda ikke har verktøy for å kunne bistå spillere i et always-online multiplayer spill med helt essensielle ting som å gjenopprette tapt og bugget loot osv så er jo farsen komplett.

 

 

Selve spillet om det hadde fungert knirkefritt oser 5 av 10, men det faktum at det kommer fra en AAA-utvikler, blir såpass (feilaktig) promotert og hauset opp i forkant og at det er en så latterlig stor mengde med feil, mangler og problemer må vel nesten trekke ned ytterligere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt klart game of the year for min del Fallout 76 stor koser meg. Bugs ja sjarm i bøtter og spann og å se online folk i et Fallout gjør verdenen så mye mere levende en Fallout 3/vegas/4 helt fantastisk morro å finne en online spillere som er på si quest eller oppdager verdenen. Blir 100vis med timer for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fallout 76 til 229 er bra pris, spillet er litt dårligere enn typiske bethesda spill med masse bugs men ikke så dårlig som mange skal ha det til. har selv spilt siden lansering og har kommet til lvl 27, spiller ikke 24/7 som jeg gjorde men digger gameplay og online delen, story og npc er for små barn og er kke noe for meg uansett.

 

Tror jeg er level 102 tiden flyr med 76 men har lekt meg litt med sacred 3 i mellom slagene.

Utrolig morro med spill som virkelig fenger kun AAA titler er utrolig zzzz i lengden.

 

Har egentlig ikke konsentrert meg om caracter level på Fallout 76 men mere karakter building og exsploring av verdenen for å bygge opp inventory loot og caps tror jeg har et OK utgangspunkt for å fortsette på main quest story. Lurt å bygge opp overskudd av water og kjapp tilgang til food for tids sparing

Endret av samco
Lenke til kommentar

Ingenting galt med det, Samco. Har kost meg med mange ymse spill opp igjennom jeg også. Betyr dog ikke at spillene nødvendigvis er spesielt bra.

Enig er mest av opplevelsen har spilt min god del av elendige spille titler .Er selv Fallout biast elsker universet så for min del er dette top notch selv med fake hdr og lyst sort nivå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spillet er enda kjedligere en Fallout 4 ... gørr kjedligt glad jeg ikke har kjøpt det bare prøvd det hos en kamerat, Jeg liker ikke dette 50 talls greiene det gammaldagse , hadde det ennå vært noe nytt frmtidsrettet så kanskje det kunne vært mer inntresant men jeg liker ikke spillet!

 

Alle Fallout spillene utspiller seg i en alternativ fremtid.

Det hadde ikkje vært bedre uansett. Det e fundamentale ting iveien her.

Men ja, både Fo4 og Fo76 e ett skritt tilbake for serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...