Gå til innhold

"Spøkelset Skummelibums eventyr" Leter etter gammelt spill fra barndom


Anbefalte innlegg

i en stund nå så har eg drevet meg nærmest fra vettet på å lete etter dette spillet eg hadde i barndomen min sent i nittitallet og det beste eg kan finne er ein side på rossabø skole som påstår spillet kom ut i 1995 men det er ingen bilde som medfører det.

 

om noen vet det engelske navnet på spillet eller har eit bilde av det så hadde eg satt stor pris på det! Om det så skall vise seg att spillet bare var lansert i norge så hadde det vært konge om noen kunne lastet opp spillet på dropbox eller lignende

 

 

Jeg hadde aldri anledning til å fullføre dette spillet fordi datamaskinen vi hadde på den tiden var ikke kraftig nokk og krasjet altid på eit vist punkt og av og til så snubler eg over tanken på dette spillet og det iriterer meg att eg kansje aldri vil få sjangsen til å prøve det igjen grunnet mangel på dokumentasjon av det på norsk nett

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

i en stund nå så har eg drevet meg nærmest fra vettet på å lete etter dette spillet eg hadde i barndomen min sent i nittitallet og det beste eg kan finne er ein side på rossabø skole som påstår spillet kom ut i 1995 men det er ingen bilde som medfører det.

 

om noen vet det engelske navnet på spillet eller har eit bilde av det så hadde eg satt stor pris på det! Om det så skall vise seg att spillet bare var lansert i norge så hadde det vært konge om noen kunne lastet opp spillet på dropbox eller lignende

 

 

Jeg hadde aldri anledning til å fullføre dette spillet fordi datamaskinen vi hadde på den tiden var ikke kraftig nokk og krasjet altid på eit vist punkt og av og til så snubler eg over tanken på dette spillet og det iriterer meg att eg kansje aldri vil få sjangsen til å prøve det igjen grunnet mangel på dokumentasjon av det på norsk nett

ESS er min spesialitet. PM.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...