Gå til innhold

Kjøp av tynn laptop 13" / ultrabook - ikke gaming


Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger tips til en helt grei lett liten laptop med god nok ytelse for "kontorbruk", litt streaming og til nøds litt fotoredigering. 

 

Skjermstørrelse rundt 13".

Oppløsning 1080p eller mer. Trenger ikke være Touch-skjerm.

Maks pris 10K

Helst i5 CPU eller bedre

Min 8GB RAM

SSD på minst 256GB. 

Brukbart tastatur.

USB-C lader. 

Windows 10.

 

Har sett på Dell XPS 13 og MateBook 13. Dell er litt for dyr, og er veldig usikker på om MateBook på grunn av oppstyret rundt rundt Huawei. 

 

Tips mottas med takk. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matebook kan anbefales på det sterkeste (av meg hverfall). Når det kommer til huawei og fremtiden vil ikke dette berøre deg noe særlig. Pc som allered er lansert vil nok ikke merke noe spesielt, ikke før den avgår med døden.

 

*edit: Kan og sies, så får du veldig mange flere timer ut av matebook en du gjør av en xps.

Endret av ProZac
Lenke til kommentar

Matebook kan anbefales på det sterkeste (av meg hverfall). Når det kommer til huawei og fremtiden vil ikke dette berøre deg noe særlig. Pc som allered er lansert vil nok ikke merke noe spesielt, ikke før den avgår med døden.

 

*edit: Kan og sies, så får du veldig mange flere timer ut av matebook en du gjør av en xps.

Stiller meg bak denne.

Har toppmodellen (i7, 16gig ram, 512gig ssd) og er veldig fornøyd.

Latterlig god batterikapasitet, veldig god skjerm og et veldig godt tastatur (noe som er viktig).

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter ny pc selv. For min del er xps 13 9380 førstevalget pga du får bedre specs for mindre penger enn f.eks Matebook x pro. Når det gjelder Huawei så er jeg også litt skeptisk, men jeg er ikke så godt kjent i ultrabook verden, og lite kjente med sanksjonen til USA. Så hvordan kan egt den påvirke en Huawei matebook bruker i fremtiden? Hvordan blir det med oppgraderinger av windows etc? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...