Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut i hvert fall med tanke på måten å spille på, har irritert meg grønn over mye dårlige angrep som har blitt ødelagt av løp i feil rom å tidspunkt.

Har dere hørt noe om det kommer inn nye lag på dette FIFA spillet, ja damene kom i fjor, men jeg tenker mer på de mannlige lagene ?

Da gjerne de beste lagene fra Ukraina (Shakthar Donetsk vet jeg er med), Tsjekkia, Kroatsia, Slovenie, Slovakia etc..

Lenke til kommentar

Har dere hørt noe om det kommer inn nye lag på dette FIFA spillet, ja damene kom i fjor, men jeg tenker mer på de mannlige lagene ?

Da gjerne de beste lagene fra Ukraina (Shakthar Donetsk vet jeg er med), Tsjekkia, Kroatsia, Slovenie, Slovakia etc..

 

EA har ikke gått ut med informasjon angående dette ennå. På arrangementet i London fikk vi beskjed om at de kommer til å snakke om slikt senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper de får endret hvordan maskinen oppfatter offside/fordelsparagrafen. Nå kan det aldri dømmes fordel så lenge det har vært en offside forseelse. Fryktelig irriterende om man snapper opp et gjennomspill og slår kontra - så blir man avblåst og må starte mot etablert forsvar.

Lenke til kommentar

Høres bra ut i hvert fall med tanke på måten å spille på, har irritert meg grønn over mye dårlige angrep som har blitt ødelagt av løp i feil rom å tidspunkt.

Har dere hørt noe om det kommer inn nye lag på dette FIFA spillet, ja damene kom i fjor, men jeg tenker mer på de mannlige lagene ?

Da gjerne de beste lagene fra Ukraina (Shakthar Donetsk vet jeg er med), Tsjekkia, Kroatsia, Slovenie, Slovakia etc..

 

Dessverre har EA blitt en av hovedsponsorene til japanske J.League, så det ligger i kortene at J.League vil for første gang i historien være representert i et EA-spill.

 

Som er dårlig nytt for Konami, da PES eller Winning Eleven kan komme til å tape markedsandeler i Japan. Deres avtale med J.League/JFA gikk ut forrige sesong, så derfor ser det ut til at EA kommer til å ødelegge enda en "mindre" liga.

 

Å spille f.eks Tippeligaen eller A-League på FIFA er så generisk og livløst som det går an å få det til, og det hjelper lite at de har rett sponsor på draktene når absolutt alt annet er nedprioritert. At EA er gode på PL etc er greit nok, men selv ved å bytte fra f.eks Arsenal til Schalke, en av Tysklands aller største og rikeste klubber, merker man et ekstremt kvalitetstap i flere kategorier og det er åpenbart at EA ikke har lagt like mye penger i Bundesliga som PL.

 

PES har fortsatt veldig store markedsandeler i Sør-Amerika, og har de viktigste rettighetene der. De har også CL og EL, men har ennå til gode å få ut potensialet sitt der. Asian Champions League er også viktig, og der har Konami gjort en veldig god jobb hvor f.eks nesten samtlige spillere hos lag som Al Ain eller Guangzhou Evergrande er bortimot identiske på en prikk med dertil spillerferdigheter. Å spille med/mot f.eks Omar Abdulrahman, en av verdens aller beste fotballentertainere, minner veldig mye om hvordan han spiller i virkeligheten, på et nivå FIFA ikke engang klarer å gjenspeile spillere som Messi, Ronaldo etc.

 

Leste rykter på et japansk nettsted at PES vil komme ut også neste år, men med J.League mest sannsynlig tapt, og CL/EL snart oppe for en ny lisensrunde ser det forholdsvis mørkt ut for Konami som har slitt på andre punkter også i det siste.

 

Håper for all del de vil fortsette, for de lager fortsatt et produkt som er milevis bedre enn EA sitt alternativ i mine øyner (med unntak av 2014-utgaven, som var horribel).

Lenke til kommentar

EA er et dritt selskap.. pøser ut spill med masse bugs og feil. Elendig på service og retter aldri opp feilene som brukerene klager over. Kjøper aldri noe mer spill ifra EA til meg selv eller som gave til venner eller familie.. blir en del spill det etterhvert.

Lenke til kommentar

At EA er gode på PL etc er greit nok, men selv ved å bytte fra f.eks Arsenal til Schalke, en av Tysklands aller største og rikeste klubber, merker man et ekstremt kvalitetstap i flere kategorier og det er åpenbart at EA ikke har lagt like mye penger i Bundesliga som PL.

 

Storbritannia står for en tredjedel av alle solgte FIFA-spill, så at de prioriterer Premier League er ikke så underlig. Jeg antar også at PL er den ligaen med flest fans verden over :)

Lenke til kommentar

 

At EA er gode på PL etc er greit nok, men selv ved å bytte fra f.eks Arsenal til Schalke, en av Tysklands aller største og rikeste klubber, merker man et ekstremt kvalitetstap i flere kategorier og det er åpenbart at EA ikke har lagt like mye penger i Bundesliga som PL.

Storbritannia står for en tredjedel av alle solgte FIFA-spill, så at de prioriterer Premier League er ikke så underlig. Jeg antar også at PL er den ligaen med flest fans verden over :)

 

 

Sant nok,  men det forsvarer uansett ikke å komme ut med et halvferdig og nesten "uspiselig" produkt for mindre ligaer.  Da kan de likeså ta vekk de andre ligaene.  Og samtlige fanboys bruker jo nettopp det at FIFA har så mange lisensierte ligaer og turneringer som hovedargument for at de velger FIFA og ikke PES ( men ser man bak tallene ser man fort at PES har ganske mange lisenser de også faktisk).

 

 

Lenke til kommentar

EA er et dritt selskap.. pøser ut spill med masse bugs og feil. Elendig på service og retter aldri opp feilene som brukerene klager over. Kjøper aldri noe mer spill ifra EA til meg selv eller som gave til venner eller familie.. blir en del spill det etterhvert.

Har ikke kjøpt et EA-spill på flere år.  Forferdelig selskap på de fleste områder.  Var vel også de som stod i bresjen for å ta vekk local mutliplayer på f.eks bilspill, snowboardspill etc.   Å spille local multiplayer på Need For Speed eller SSX var vel noe av det gjeveste man kunne gjøre i PS2-eraen.  Men ifølge EA er det visst kjekkere å spille online multiplayer med en gjeng ukjente isteden.

 

Så ikke bli overrasket om et av de 2-3 neste FIFA-spillene også har gått vekk fra local multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...