Gå til innhold

Battlefield V dropper «premium pass» – alle fremtidige kart og modi blir gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet man spillet ikke er pay to win?

Jeg har fått med meg at det ikke er loot bokser, men har ikke fått med meg at det ikke er micro transaksjoner.

Man kan fint ha p2w uten loot bokser.

Har de sagt tydelig fra at det ikke er noen micro transaksjoner?

De sa rett uten ingen pay to win.

 

De sa ikke noe om micros ellers som jeg fikk med meg. Veldig mulig at man kan kjøpe cosmetics.

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg stort!

 

Jeg må bare gå ut ifra at alle som klager over at det var en dame i traileren er enten små barn eller veldig redde menn.

Slutt med "agenda"-pjattet og voks opp. Selv kunne jeg nesten ikke brydd meg mindre om det er med kvinnelige characters, men når folk presterer å sutre over feminisme og SJW-shit merker jeg at en liten del inni meg gråter på vegne av menneskeheten og BF-franchiset jeg har elsket i så mange år..

 

Vi er endelig kvitt premium, men proteser og damer skal ødelegge det for dere? Nah, kjøper det ikke. Noe er galt med disse "menneskene".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De gjorde stort fokus av at man kan sette opp sin egen karakter osv. Så jeg går da ut i fra at dette åpner opp for at man kan bruke så mye penger man ønsker på komistiske greier til våpen,utstyr og selve karakteren. Noen steder må de jo dra enn penger siden alt annet innhold nå faktisk, endelig er kjøpt og betalt for når man handler spillet.

Lenke til kommentar

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

 

Svaret er enkelt. Barna som har vokst opp etter at pensumet om 1 og 2 verdenskrig ble halvert har nå blitt eldre. Så nå ser vi oftere hvorfor historie kan være litt viktig. De vet rett og slett ikke bedre, så man kan ikke bli sinte på dem engang.

 

Min oldemor sloss under 1 verdenskrig. Hun hadde riktig nok ingen protese, men var til stedet og gjorde jobben sin uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De gjorde stort fokus av at man kan sette opp sin egen karakter osv. Så jeg går da ut i fra at dette åpner opp for at man kan bruke så mye penger man ønsker på komistiske greier til våpen,utstyr og selve karakteren. Noen steder må de jo dra enn penger siden alt annet innhold nå faktisk, endelig er kjøpt og betalt for når man handler spillet.

 

Vil tro de legger seg på samme linje som BF4 kombinert med BF1, dvs. Battlepacks med diverse skins, mods og exp. boost slik de alltid har hatt.

Ettersom premium er borte er de nødt til å finansiere spillet og drift av servere, så vil tippe det eneste man får kjøpt er ting du vil få uansett dersom du spiller lenge nok og faktisk får poeng med diverse weapons/classes.

 

Men regner med folk roper "REEEEE LOOTBOXES" uansett selv om det ikke er noen fordeler involvert.

Lenke til kommentar

 

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

 

Poenget er at noen kvinner var kanskje del av militæret, men de var ikke ute på slagmarkene og skøyt med pistoler og geværer. Det er bare nonsens, og nok en grunn til at jeg ikke kjøper dette spillet. Dette politisk korrekte tullet skader spill-kvaliteten, hvor historieforfalskning brukes for å lage en alternativ PK-virkelighet. Nei takk.

Det er direkte feil.

Kvinner sloss helt fint under andre verdenskrig.

Lenke til kommentar

Br modus har vi i alt for mange spill allerede, hvordan skal de overleve på det?

Vi har enda ikke sett noe ordentlig gameplay, kun en cinematic trailer.

 

Dette er et spill, som alle battlefield er det urealistisk og hurtig.

 

 

Har vi det? Siden når da? Det er i hovedsaklig kun tre store spill med Battle Royale, ingen av de er å se på som AAA-satsinger og en av dem er Free-To-Play i full arkadestil. Da snakker vi altså om H1Z1 (Tidligere H1Z1: Battle Royale og før det H1Z1: King of the Kill), Playerunknowns Battlegrounds og Fortnite: Battle Royale. På hvilken måte er dette mange spill? Og merk hvordan ingen av dem kommer fra en stor publisher eller fra store spillselskaper.

 

Og de skal selvsagt ikke tilby utelukkende Battle Royale, det skulle vært en egen modus itillegg til de mer tradisjonelle modusene. De ville helt garantert fått flere salg og flere spillere ved å tilby dette. Battle Royale har jo tross alt tatt helt det siste året og har vært meget populært siden H1Z1: King of the Kill i tidlig 2016.

 

Og i all den tid H1Z1 er et temmelig begredelig spill, med null realisme og forferdelig grafikk og PUBG sliter med ytelse og optimalisering på både spillmotoren og nettkoden/serverne og Fortnite på sin side ikke engang forsøker å kjøre noe som skal forestille virkeligheten eller noen form for realisme så er det jo et kjempestort marked for noe slikt fra DICE med Frostbite som spillmotor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd det virker såpass fast paced som det er, savner de eldre bf spillene der ting ikke måtte smelle høyest etc, joda, er sikkert kult, men etter 5min så glemmer man soundtracket om du faktisk spiller spillet riktig.

 

Jeg vil ikke ha sim eller BR mode, men jeg er kanskje den eneste, ønsker meg bf å ikke cod, men her få man mer cod enn bf føler jeg, den teasern oppe i artikkelen var liksom ikke så wow på bra måte, lokka ikke meg til å ville ha spillet, så blir vel ikke å kjøpe dette heller, de drepte jo serien med bf4, men jeg er kanskje altfor nostalgisk til å faktisk ville ha ett snev av skill inne i bilde og en steap learning curve.

 

Tviler på at det blir like fast paced som du vil ha det til å bli! Se på videoen som ble linket over av Jackfrags.

Alle klasser kan bygge fortifications, det tar lengre tid å bli revivet, du må plukke opp ammo og medic selv. alt tyder på at dette ligner mere på arma enn cod.

Lenke til kommentar

Da snakker vi altså om H1Z1 (Tidligere H1Z1: Battle Royale og før det H1Z1: King of the Kill), Playerunknowns Battlegrounds og Fortnite: Battle Royale. På hvilken måte er dette mange spill? Og merk hvordan ingen av dem kommer fra en stor publisher eller fra store spillselskaper.

 

Uhm... what? Fortnite gis ut av Epic Games som blant mye annet står bak Unreal Engine. H1Z1 blir gitt ut av Daybreak Game Company, tidligere kjent som Sony Online Entertainment. Du får de ikke stort større enn disse.

 

I tillegg har du i ditt innlegg glemt utallige BR-titler som er litt mindre (flere av de omtalt av Gamer og Gamereactor). Sjangeren blir pøset ut i øst og vest for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

 

 

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

Poenget er at noen kvinner var kanskje del av militæret, men de var ikke ute på slagmarkene og skøyt med pistoler og geværer. Det er bare nonsens, og nok en grunn til at jeg ikke kjøper dette spillet. Dette politisk korrekte tullet skader spill-kvaliteten, hvor historieforfalskning brukes for å lage en alternativ PK-virkelighet. Nei takk.
Det er direkte feil.

Kvinner sloss helt fint under andre verdenskrig.

OK, kan du dokumentere din påstand om kvinner på slagmarken med konkrete fakta knyttet til nasjonalitet og antall? Det kan selvsagt ha vært noen helt spesielle tilfeller, men å tro at dette var vanlig utbredt praksis viser en urovekkende mangel på historisk kunnskap.

 

Det at selve spillets hovedbilde har en kvinne med gevær er mer såkalt "venstreliberalt" politisk korrekt nonsens, men visse deler av venstresiden er jo meget glad i å bedrive historierevisjonisme.

 

Det samme kan vi se i dagens media, hvor man lager alternative PK-fakta som høres veldig flotte ut, men som ikke stemmer overens med virkeligheten (flyktningkrisen i 2015-16 er et godt eksempel).

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

 

Da snakker vi altså om H1Z1 (Tidligere H1Z1: Battle Royale og før det H1Z1: King of the Kill), Playerunknowns Battlegrounds og Fortnite: Battle Royale. På hvilken måte er dette mange spill? Og merk hvordan ingen av dem kommer fra en stor publisher eller fra store spillselskaper.

 

Uhm... what? Fortnite gis ut av Epic Games som blant mye annet står bak Unreal Engine. H1Z1 blir gitt ut av Daybreak Game Company, tidligere kjent som Sony Online Entertainment. Du får de ikke stort større enn disse.

 

I tillegg har du i ditt innlegg glemt utallige BR-titler som er litt mindre (flere av de omtalt av Gamer og Gamereactor). Sjangeren blir pøset ut i øst og vest for tiden.

Ifølge wikipedia:

Epic Games: 700 ansatte.

Electronic Arts: 8,800 ansatte.

Ubisoft: 13,000 ansatte.

Activision: 4,000 ansatte.

 

(fant ingen tall på Daybreak, men ser ut som at de har blitt rammet av nedskjæringer etter at de ble oppkjøpt)

Lenke til kommentar

Poenget er at noen kvinner var kanskje del av militæret, men de var ikke ute på slagmarkene og skøyt med pistoler og geværer. Det er bare nonsens, og nok en grunn til at jeg ikke kjøper dette spillet. Dette politisk korrekte tullet skader spill-kvaliteten, hvor historieforfalskning brukes for å lage en alternativ PK-virkelighet. Nei takk.

 

 

Dette er èn av mange som var ute på slagmarken... 

 

:wee:

 

 

I England hadde mange damer jobb med å fly nybygde fly fra fabrikk til flybaser nærmest fronten, i ly av tåke og natten og under radaren. De ble ansett som bedre piloter enn de som faktisk fløy for å krige, fordi det var langt farligere å fly under radaren og i tillegg om natten.

 

Nå er det jo også sagt hun norske dama i BF V er av motstandsstyrken, ikke en soldat i den norske hæren per definisjon, om det skulle være så kronisk ille for dere. 

 

Jeg tenker det er et etterlengtet og interessant krydder i en ellers så uniform skildring av WW2.

Endret av OlaHaldor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

Poenget er at noen kvinner var kanskje del av militæret, men de var ikke ute på slagmarkene og skøyt med pistoler og geværer. Det er bare nonsens, og nok en grunn til at jeg ikke kjøper dette spillet. Dette politisk korrekte tullet skader spill-kvaliteten, hvor historieforfalskning brukes for å lage en alternativ PK-virkelighet. Nei takk.
Det er direkte feil.

Kvinner sloss helt fint under andre verdenskrig.

OK, kan du dokumentere dette med konkrete fakta knyttet til nasjonalitet og antall? Det kan selvsagt ha vært noen et lite antall i noen spesielle tilfeller, men å tro at dette var vanlig utbredt praksis viser en urovekkende mangel på historisk kunnskap.

 

Det at selve spillets hovedbilde har en kvinne med gevær er mer såkalt "venstreliberalt" politisk korrekt nonsens, men visse deler av venstresiden er jo meget glad i å bedrive historierevisjonisme.

 

Det samme kan vi se i dagens media, hvor man lager alternative PK-fakta som høres veldig flotte ut, men som ikke stemmer overens med virkeligheten (flyktningkrisen i 2015-16 er et godt 

 

Hvorfor trenger du dokumentasjon? De fleste oppegående personer med litt innsikt i WWII skjønner og vet fra før av at kvinner ikke var på slagmarken til slik en grad det er representert i traileren, men hva i all verden har det å si? Det er et spill? Jeg kunne dratt frem flotte enkelt-eksempler om kvinner på spesielle oppdrag og med spesielle verv, men du må vel skjønne at dette er for å gi oss, spillerne, mer valgfrihet i hvordan vi vil tre inn på slagmarken?

 

Jeg har savnet muligheten til å customize min egen soldier (alt fra camo til aniktsmaling og hele pakka) helt siden jeg begynte å spille, nå som det endelig kommer blir det liksom for mye folk fordi man får lov til å velge et annet kjønn og proteser? 

 

Slutt med buzz-words som "venstresiden", "PK-fakta" og "historierevisjonisme", har det rablet for deg? Slutt å prøve å gjøre dette om til noe politisk vrøvl, det drukner all seriøs diskusjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...