Gå til innhold

Battlefield V dropper «premium pass» – alle fremtidige kart og modi blir gratis


Anbefalte innlegg

Hadde ikke forventet så mye hate, men det er jo EA som gir ut så burde jo ikke bli overrasket at det kommer mye rart.

 

Uansett: null premium, null pay 2 win, null random deviation, ressing tar tid, limited ammo, ikke auto heal til 100%

 

Imo har de tatt tak i vanvittig mye og lyttet til spillerne. Alle kan ikke bli fornøyde dessverre men jeg synes absolutt det ser ut som de tar spillet i riktig retning.

 

Gleder meg til multiplayer gameplay på e3. Tipper de ruller ut 32vs32 som de siste årene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg frykter nå er at siden de skal holde liv i spillet lenge "gratis" så blir spillet strippet ved release. Typ 4 war stories, 2 operations, 6 mp kart. Håper jeg tar feil!

 

 

 

Edit: dette kommer til å bety vanvittig mye. Og så veldig veldig på tide.

 

Gunplay is incredibly important with any first-person shooter, not just Battlefield, and changes have been made here too, as DICE want to encourage a mentality whereby the bullet goes where the gun aims. That means the removal of random bullet deviation, so bullets will only fire where your scope is pointed and you won't spray bullets all over the place. This move should allow you to control and master weapons without any random elements, only focusing on things inside your control (such as recoil)

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

 

 

Dette kan gjøres enkelt, battlefield er og har aldri vært en som, arma er en sim og flertallet tilsier at det ikke er så moro som noe litt mere virklighetsfjernt, cod er selvfølgelig mye mindre realistisk enn bf, men jeg er også nysgjerrig på hva du mener med at folk ikke vil ha arkadespill lengre, med tanke på at fortnite er et av de mest spillte spillene atm og rett etter ligger pubg som er mer realistisk men langt fra en som også

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er veldig glad for at de ikke prøver seg på Battle Royale. Sløsing med energi på et marked som begynner å bli mett. 

Men nå er jeg svært lite optimistisk om dette spillet.. Jeg synes de burde sitte spillet i en mørk WW2 setting, sånn som jeg føler Call of duty: world at war hadde.. 

 

Hva et poenget med å pynte på historien, når det var skikkelig brutalt? 

 

Fantastisk å høre at de dropper Premium, men jeg er ganske sikker på at vi kommer til å se noe microtractions in-game.. Håper de ikke ødelegger helt for seg selv nå med å legge for mye vekt på det.. 

 

 

Battlefield 1 satt til ww2. De gjør det samme som sist, kvinnelige soldater og renvasket for alt som noen kan finne støtende.


Nå var det kvinnelige soldater i begge krigene, og bf1 er et helt annet spill.

 

 

Blir en ganske så idiotisk diskusjon, men jeg synes også det er rart at de har kvinner med i spillene, fordi det ikke var mange kvinner i militæret på den tiden.. USSR var vel de som hadde flest kvinner.

Wikipeida: 

 

USA:

 

During World War II, approximately 400,000 U.S. women served with the armed forces and more than 460 — some sources say the figure is closer to 543 — lost their lives as a result of the war, including 16 from enemy fire. However, the U.S. decided not to use women in combat because public opinion would not tolerate it. Women became officially recognized as a permanent part of the U.S. armed forces after the war, with the passing of the Women's Armed Services Integration Act of 1948.

 

 

 

USSR: 

 

 

The Soviet Union mobilized women at an early stage of the war, integrating them into the main army units, and not using the "auxiliary" status. More than 800,000 women served in the Soviet Armed Forces during the war, which is roughly 3 percent of total military personnel, mostly as medics.[15][16] About 300,000 served in anti-aircraft units and performed all functions in the batteries—including firing the guns.[17][18] A small number were combat flyers in the Air Force,[19] forming 3 bomber wings and joining into other wings. Women saw also combat in infantry and armored units, and female snipers became famous after commander Lyudmila Pavlichenko made a record killing 309 nazis (mostly officers and enemy snipers). See also, Home front during World War II-Soviet Union

 

UK hadde vist ingen i direkte strid de heller: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_World_War_II

 

Så at de fokuserer på kvinner i slike spill er på mange måter historieforfalskning, ikke for Russerne, men som USA og resten av vesten (har ikke lest meg opp på alle, men flere av de forbød kvinner å være i direkte strid). 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Social justice er tydeligvis viktigere enn immersion. Var ganske hyped for dette spillet, men traileren drepte stemningen for min del.

Battlefield serien har alltid vært tro til realisme over arkade, men traileren får det til å se ut som om Steampunk-Fortnite-WW2 arkade-shooter.

 

Hadde customization av soldaten vært begrenset til hårfarge, sjegg og våpenmods vært bra, men det er totalt blottet for hva Battlefield alltid har vært når når det involverer hanekam, robotarmer og William Wallace-maling.

 

Vi får vente å se til det kommer mer gameplay og trailere før vi begraver spillet helt, men om reveal traileren skal representere sluttproduktet står jeg GLATT over dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noe av det verste jeg også vet om er alt dette skin og customization greiene og våpen attachments i hytt og pine, gi ett våpen en stat, thats it, drit i masse grips av diverse slag, folk får lære seg å bli gode med en ting, men alle skal jo også bytte våpen hvert 5min mens de klager på at de blir eid av de samme "OP" våpnene når de ikke kan lære seg å bruke det eller godta det, slik jeg etterhvert må ha godtatt lastebil lass med attachments osv, elsker bf3 med alle folka som whina over m16 når du enten kunne ha brukt m16 selv eller bare blitt god med de andre våpnene, det var ikke så vanskelig å ta ned en m16 dude med ett ikke OP våpen, spillene idag er blitt for lette dessverre, men er vel slik det både skal være og må bli, BF3 var det perfekte BF spillet om man ser bort ifra BF2 som er det ultimate BF spillet, hva de klarte å fucke opp når de lagde BF4 vet ikke jeg, men de gjorde en god jobb ihvertfall.

Problemet til folk idag er at de ikke kan holde seg til 2-3 maps og 1 eller 2 våpen som de kan bli gode med, mange har ett eller anna sykt behov for å måtte rullere på våpen i hytt og pine pluss at du sper på med mange folk som egentlig ikke har ett snev av talent så er jo det veien til suksess.

 

De kommer jo til å tjene masse penger på dum hoder som skal kjøpe skins til spillern og våpnet, det slår aldri feil.

Men de gjorde så mye rart i BF4 at jeg uansett kvier meg for å kjøpe ett nytt bf spill.

 

Og til det over her, misbruk av metoo og feminist korstoget kommer til å vare en del år, så det er egentlig bare å bøye seg over, dra ned buksa å vente på behandlinga, det er kommet for å bli.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Historieforfalskning du... Haha.

Ja, huff. Spillet mitt, der hvor jeg springer ut og sprenger hodet av en fyr, for så å bli skutt av ham ti sekunder senere da han ble gjennopplivet av en nål i leggen, tar det for langt når det også er ei dame som springer sammen med meg?

Når jeg hopper ut av flyet mitt med en skiftenøkkel, lander i ei søle, og river i stykker en tanks med bare hendene?

Når jeg springer ut over et åpent landskap med en hagle, uten noe redsel for å bli skutt, og hopper opp over taket på et hus, for så å stikke fem karer med en kniv?

Nei. Ikke i mine manne spill! Der skal det kun være sånne skumle barske menn med stor bart!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Historieforfalskning du... Haha.

 

Nja, nå er det ikke jeg som påstår at det er et "realistisk spill" heller..  MEN når de påstår at dette foregår under denne tidsepoken også gjør de slike endringer så synes jeg det blir litt drøyt. 

 

Det er helt greit å lage et spill, med en helt urealistisk historie, men det er historieforfalskning når man begynner å endre på hvordan ting var under selve krigen, det er hva jeg prøver å få fram her..

 

Om dette hadde vært et spill satt i en alternativ setting, så hadde ikke det vært det, men når de kasher inn på "realistisk" på en eller annen måte, noe BF-serien til tider har gjort så er dette ganske drøyt.. 

 

Skal dog sies at jeg synes det samme om Call of Duty: WWII. Der tok de også svarthudede med i troppene til Nazistene, noe som faktisk er historisk korrekt, men saken er at det var svært få, samme som kan sies om kvinner, der USSR var de som brukte kvinner mest, men som regel som skarpskyttere. 

Lenke til kommentar

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjipt at det har blitt en ting å starte applaus for, når man ikke må ha "premium pass" for et spill man kjøper til fullpris.

Klarte å karre meg igjennom twitch revealen tross en slitsom programleder, og det må være noen ugler i mosen en plass. Det er tross alt EA, glem ikke det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Tar ikke lange tiden å søke opp kvinner som sloss under andre verdenskrig, selv om de da ikke var med i militæret.

 

Ser ikke helt hvordan problemet er selve dama, eller hvordan hun har en vanlig tidsriktig protese.

Samme med bf1 hvor folk fikk fnatt av de kvinnelige radio operatørene.

 

Var der kvinner som sloss under ww2? Ja.

Var der proteser under ww2? Ja.

Var der folk som sloss med proteser? Ja.

 

Da ser jeg ikke helt problemet?

 

Poenget er at noen kvinner var kanskje del av militæret, men de var ikke ute på slagmarkene og skøyt med pistoler og geværer. Det er bare nonsens, og nok en grunn til at jeg ikke kjøper dette spillet. Dette politisk korrekte tullet skader spill-kvaliteten, hvor historieforfalskning brukes for å lage en alternativ PK-virkelighet. Nei takk.

Lenke til kommentar

Håper ikkje alle som skippa Battlefront 2 hopper på dette berre fordi dei har fjerna loot boksene. EA burde få ein smell på pungen som varer litt og ikkje bli umiddelbart tilgitt. Det er jo ikkje sånn at dei sliter med økonomien uansett.

Uenig, når EA eller andre selskaper er villig til å endre seg og gir oss (forhåpentligvis) spill slik vi ønsker ha de så er det viktig at vi støtter slik at de ser at den typen modell kan være lønnsom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...