Gå til innhold

Battlefield V dropper «premium pass» – alle fremtidige kart og modi blir gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

Jeg vil ikke ha et slikt spill og kanskje ikke du.

Men jeg vet jeg er sær og i en liten minoritet.

BF1 hadde masse tulle våpen og hadde lite med WW1 å gjøre. Likevel klagde BF spillere på for få våpen og våpen variasjoner.

Lenke til kommentar

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

 

du bommer jo på alle mulige måter. anbefaler deg å se denne vidoen av jackfrags hvor han forteller om ting som ikke ble vist i videoen, De går faktisk tilbake til mye av det gode gamle som battlefield spillene har :)

 

 

 

 

Endret av Belfez
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

Jeg vil ikke ha et slikt spill og kanskje ikke du.

Men jeg vet jeg er sær og i en liten minoritet.

BF1 hadde masse tulle våpen og hadde lite med WW1 å gjøre. Likevel klagde BF spillere på for få våpen og våpen variasjoner.

Er å bliret fast paste konsoll arkade spill så lende EA for bestemme, hadde håpet på mere Simulator og BR mode! med får bare masse singel play.. jaja, Glad COD kommer med BR iverfall..

Lenke til kommentar

 

 

Dårligste jeg har sett, demoen vår elendig... kaller dette cyberpunk WW2, og INGEN BR mode????, seriøst!!!! Dette så ut som Bf1 Reskinn, og nok et "Fast paste konsillifisert arkade laser shooter" Fra EA...JAJA, Call of Duty kommer ivertfall med Battle Royal...Spillet virka totalt urealistisk, EA burde ha satset mer på SIM, folk i 2018 vill ikke ha arkade spill lengere... RIP Battlefield!

Jeg vil ikke ha et slikt spill og kanskje ikke du.

Men jeg vet jeg er sær og i en liten minoritet.

BF1 hadde masse tulle våpen og hadde lite med WW1 å gjøre. Likevel klagde BF spillere på for få våpen og våpen variasjoner.

Er å bliret fast paste konsoll arkade spill så lende EA for bestemme, hadde håpet på mere Simulator og BR mode! med får bare masse singel play.. jaja, Glad COD kommer med BR iverfall..

Nå går ikke akkurat simulator og BR sammen da. Sist jeg sjekka fantes det ingen krympende slagmarker hvor amerikanere skyter amerikanere under WW2.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synd det virker såpass fast paced som det er, savner de eldre bf spillene der ting ikke måtte smelle høyest etc, joda, er sikkert kult, men etter 5min så glemmer man soundtracket om du faktisk spiller spillet riktig.

 

Jeg vil ikke ha sim eller BR mode, men jeg er kanskje den eneste, ønsker meg bf å ikke cod, men her få man mer cod enn bf føler jeg, den teasern oppe i artikkelen var liksom ikke så wow på bra måte, lokka ikke meg til å ville ha spillet, så blir vel ikke å kjøpe dette heller, de drepte jo serien med bf4, men jeg er kanskje altfor nostalgisk til å faktisk ville ha ett snev av skill inne i bilde og en steap learning curve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men det er ikke resten av internet som skal overbevise oss og det er begrensa hvor mye jeg gidder å se også.

 

hvis du lar deg påvirke så mye av en trailer som er tydelig scripted og laget for å presse mest mest mulig inn på kortest mulig tid, og faktisk tror at ett conquest game vil utspille seg like hektisk så ja...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er jo faktisk jobben til en trailer å påvirke folk, selv de av oss som har spilt siden BF1942, men den driver meg unna, men det er kanskje meningen at man må ha adhd for å spille spill idag.

Eldre spill var sikkert hektiske nok, men det virka ikke sånn, de har vel tenkt å gjøre samme feilen med å ha alle flaggene i en liten clusterfuck ring som de gjorde i bf4 også.

 

Og det er ikke det at det virker hektisk, det virker mer som om de skal klone cod+at de skal putte inn altfor mye nye jalla ting.

Kanskje jeg bare er blitt for gammel, who knows.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at fremtidige kart og utvidelser blir gratis. Tror ikke på noe av det, før jeg ser det.
Ikke akkurat overasket når jeg testet BF1 Open Beta samt 10 hour Trial.

Det var som om at BF1 var reskinna fra SWBF.
Ble ikke noe kjøp av meg. Står fint over, hvis dette er av samme ulla som f.eks SWBF, BF1, SWBF2.

Neitakk, holder meg unna ADHD/Arkade spill.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Ser mye tull i kommentarfeltet her.

 

Hva gjør det om det er ei dame i spillet? Hvordan er det et problem for deg? Innlevelse? Var du til stede i andre verdenskrig?

Br modus har vi i alt for mange spill allerede, hvordan skal de overleve på det?

Vi har enda ikke sett noe ordentlig gameplay, kun en cinematic trailer.

 

Dette er et spill, som alle battlefield er det urealistisk og hurtig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det at fremtidige kart og utvidelser blir gratis. Tror ikke på noe av det, før jeg ser det.

Ikke akkurat overasket når jeg testet BF1 Open Beta samt 10 hour Trial.

Det var som om at BF1 var reskinna fra SWBF.

Ble ikke noe kjøp av meg. Står fint over, hvis dette er av samme ulla som f.eks SWBF, BF1, SWBF2.

Neitakk, holder meg unna ADHD/Arkade spill.

Du tror de lyver om ingen season pass på direkte sendt event? Du tror EA tåler mer fitteri etter Battlefront 2 fadesen? Her går du bare inn for å være vanskelig og kjører det klassiske "EA gjør meg sår i fisestjerten opplegget" 

 

Ellers ble det sagt mye bra her, traileren var veldig skuffende i grunn..kunne gjerne vært litt lengre og ikke skvist inn alt mulig på så liten tid. Skal ellers kikke på det Belfez linket til over her senere :)

 

Er utrolig glad de nå dropper season pass, da legger de opp til ett langt mer aktivt og levende spillmiljø i lang tid fremover. Ingen splittet kundebase. Nydelig!

Endret av Mala
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...