Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei offer i helga :(

 

"drukket 18 redbull! eg er heilt gal! :D:D!!"

 

Jaså, Torstein? Eg var faktisk først usikker på om det hadde klikka fullstendig for deg eller om det var facerape då eg såg den:)

 

Sjølv sender eg friend requests i aust og vest, samt kommenterer "ja hehe" på alt på newsfeeden når eg faceraper.

Endret av Sjur577
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å "Chonge" er jo en klassiker (søke på Chong og sende friend requests til alle).

 

Ellers er jeg i besittelse av et noe pinlig bilde av en jeg kjenner som stadig glemmer å logge av, så det blir jo ofte endret.

 

Noen statusoppdateringer er heller ikke feil, som "Yes, er alene hjemme i ettermiddag, og har kjøpt en pakke doruller og babyolje. PC'en er på, blir deilig :p"

 

Men er generelt lei av faceraping, det blir så mye av det når alle elevene i klassen har PC oppe til nesten enhver tid...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har en kamerat, som blir sett litt på som bifil av de fleste. vurderer sterkt en fb rabe der statusen hans går til "vondt i ræva"

 

Det er vel å dra det litt langt synes jeg :S

Ikke særlig kult å gjøre narr av homofile eller bifile :S

 

Kjenner ham såpass godt at jeg vet han tar det som en spøk da:P

 

Ok, da så ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...