Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox sin eksklusive avtale om legender varte vel bare til og med FIFA 17?

Stemmer. så legends rebrandes som icons og kommer dstil alle plattformer.

 

 

Man får tilgang til spillet 3 dager før release om man kjøper Ronaldo- eller Icon-editon også.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Har forhåndsbestilt Icon Edition, faen for en fanboy jeg er, måtte det når jeg så Ronaldo på frontcoveret, Aldri forhåndsbestilt spill før. men måtte det nå haha

 

Hos gamezone og Platekompaniet har jeg alltid fått spill opp til 3-4 dager før release :) så ja

 

Aldri forhåndsbestilt fifa før mente jeg. Frøken pirkete

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper de klarer å gjøre menyene skikkelig rask i år. Det å bla i menyene i FUT er like irriterende som når motstanderen skal se alt som er av repriser på mål og feiringer når man ligger under 5-0.

 

Men tviler på det blir gjort noe. Om noe blir gjort er det vel å legge til nye funksjoner EA kan tjene mer penger på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Fifa for meg er eit bra spel. Når eg spelar offline mot kompisar er det aldri noko ved spelet som irriterer meg. Grunnen til at eg er relativt nøgd med Clubs i år er at det har vore så rævva tidlegare, så er nok veldig farga av det faktum at dei faktisk gjorde litt forbetringar. Men sjølvsagt; er ein del ting som burde bli betre. Til dømes er det ein liten lagg på heile gamemoden som ikkje finst på UT eller seasons. Eg har blitt så vane med den laggen at eg tenker ikkje over den før eg speler andre modes.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva synes dere om demo? 

 

Førsteinntrykket var ikke så ille. Lister opp litt jeg merket meg. 

 

- Virket i overkant lett å score på finesse shots

- acceleration var mye mye seigere.

- En del latterlig kjappe vendinger ved finter.

- Forsvarspillerne virket enda litt mer knotete og takle stående med. Animasjonene føltes liksom litt off i forhold til 17. 

- Standard fifa, med litt surrete hvor ballen ender opp med pasninger. assist greiene tenker stadig motsatt av hva jeg vil :p

- Strength virket OP. 

 

Har bare spilt mot CPU til nå så enkelte ting kan være ganske forskjellig mot players. Fifa demoen pleier jo ofte være gammel build også slik at release spillet blir noe annerledes. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...