Gå til innhold

Nintendo stopper salget av Nintendo Classic Mini i Amerika og Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay.

Sjekket i dag og nå er de utsolgt.

 

Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på.

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay.

Sjekket i dag og nå er de utsolgt.

 

Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på.

 

Jeg tipper de kjører med sin vante teknikk, begrenset tilgang for å øke etterspørsel generelt, som nevnt i en annen tråd, jeg var nylig på et konsollmuseum, der det ble skrevet om hvordan nintendo brukte denne taktikken på NES, og de har brukt den mange ganger siden. Så det er vel ikke så ekstremt usannsynlig at de har brukt den nå også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Rett før påske oppdaget jeg at Gamespot på Storo hadde fått inn 7 stykk, så klarte å kjøpe en i butikken da jeg innså det anntakelig var første og siste gang jeg ville ha mulighet til det.

Veldig fornøyd med kjøpet selv om det er en bilde-delay via HDMI som gjør at spillene er bittelitt mer laggy enn de var på originale consollen koblet opp mot en CRT skjerm.

 

Jeg anntar de sluttet salget fordi dette bare skulle være en artig liten leke å selge til jul da de ikke fikk Switch ut på markedet i tide.

De vil nok MYE heller at folk kjøper disse spillene om og om igjen via sky-løsningene deres på nye consoller i stedet for å ha dem permanent.

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk veldig heldig i går, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de hadde noen på lager på proshop.no. De kostet riktignok 1290 men det er mye billigere enn på finn og Ebay.

Sjekket i dag og nå er de utsolgt.

 

Men det er en merkelig strategi fra Nintendo å stoppe salget, de kunne omså økt prisen med 10-20$ og sikkert solgt mange fler. Skulle gjerne likt å vite hva de tenker på.

 

Har hatt dem siden før påske der, men selv var jeg ikke akkurat begeistret for den til den prisen, men kanskje du kan tjene en slant på den.

Lenke til kommentar

Et fint og tidsbegrenset samlerobjekt. Ser ikke helt krisen med at den ikke lenger er i salg/produksjon, så fremt man ikke er en veldig dedikert fan som ønsker å eie alt Nintendo har produsert. Den har jo ikke en unik funksjon eller spill som man ikke lett kan emulere på omtrent alt som finnes av underholdningsbokser.

Lenke til kommentar

 

 

Makes no sense :mellow:

 

Men det viser kanskje i det minste at det hadde vært lurt å være litt mindre bråkjekk og ufin mot folk som poengterte at dette kanskje var noe nintendo gjorde med vilje? At det faktisk er en mulighet for at det er tilfellet?

 

AtW

 

Hvem er bråkjekk?

 

 

Du, bare gå tilbake i tidligere tråder om emnet, du har ikke akkurat gått stille i dørene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...