Gå til innhold

Minnerike sjekkereplikker.


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

Har ikkje spesielt mykje erfaring med sjekking og sjekke replikkar.

 

Men,har hørt av andre at å sjekke opp personer på Rema 1000 butikker fungerer bra..

 

Veit om ein som brukte ein kammerats død for å få sympati hos ei dame.Det fungerte men,eg synest det var dårlig gjordt.Sjølv om han ikkje kan få tilbake kammeraten sin.

 

Ein annan eg veit om bygde opp sjølvtiliten sin ved å tenke: Eg kan bli samman med kven som helst, og damene dei liker meg veldig godt..

Det fungerte også..

Men,han ligger no på psykriatisk klinikk..

 

Elles så var eg og såg "kroppen min" saman med resten av skulen det vil seie ikkje dei 3 klassingane som reiste på skule tur til Praha (Prague).Elever og lærarar hadde betalt 25,- norske kroner for å sjå "kroppen min".Så da eg satt meg bak noen damer eg kjendt så spurte eg om dei gleda seg til å sjå "Kroppen min".Da begynnte dei å smile.. :wink:

 

Neste gang eg treffer dei lurer eg på å spørre om kva dei syntest om "kroppen min".

 

P.s Bare for å opplyse så er "kroppen min" ein film av Margreth Olin Myklebust.Filmen handler om ho og at ho har spiseforstyrrelsar..

Lenke til kommentar

Min faste, litt som Joey:

 

(Feste blikket, heve venstre øyenbryn ca 8mm) "Eeey!" mwink.gif

 

Funker ALDRI!

 

En kompis av meg påstår han har hatt måtelig suksess med følgende:

 

"Du tror det kanskje ikkje me å se på meg, men eg kan faktisk holda pusten i 3 minutt!" (<- Karmøydialekt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...