Gå til innhold

Hva er dine favorittkanaler på YouTube?


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hovedsaklig på YouTube bare for bil, så hvis man er interessert i dette liker jeg Salomondrin. Mange syns han er en drittsekk osv osv, men han eier de råeste bilene, får prøve det aller beste, og har penger til å gjøre akkurat som han vil :p

 

Syntes han har tapt seg veldig. Blitt veldig plagsom.

Harry's garage og Mr JWW er kanskje mine favoritter

Lenke til kommentar

Mine favoritt bil-kanaler på Youtube er Mr JWW og Seen Through Glass. Ser også litt på Supercars of London og Shmee150, men er ikke de jeg like aller best. Saabkyle04 er også god synes jeg, men ser ikke på han så ofte. Car Throttle og Jay Leno's garage er også interessante kanaler.

Lenke til kommentar

Er hovedsaklig på YouTube bare for bil, så hvis man er interessert i dette liker jeg Salomondrin. Mange syns han er en drittsekk osv osv, men han eier de råeste bilene, får prøve det aller beste, og har penger til å gjøre akkurat som han vil :p

Doug de Muro, Vehicle Virgins, Car Throttle og Mo vlogs ser jeg på.

De fleste av disse er jo rene flashingen av penger dog, men mye moro å se for det.

Lenke til kommentar

Jeg bruker mye tid på Youtube. Her er et lite utvalg, i ingen betydelig rekkefølge:

 

Spill/Retro/Gadgets:

StopDrop&Retro

Druaga1

Techmoan

Lazy Game Reviews

Nostalgia Nerd

The 8-Bit Guy

 

Rent spill:

Super Bunnyhop

Jim Sterling

 

Vitenskap/talks:

GDC

Cody'sLab

Wendover Productions

potholer54

Periodic Videos

 

Elektronikk/mekanikk:

bigclivedotcom

AvE

jpkiwigeek

The Ben Heck Show

ElectroBOOM

mikeselectricstuff

 

Film/serier reviews:

YourMovieSucksDOTorg

ralphthemoviemaker

 

Motor:

Saabkyle04

Doug DeMuro

RegularCars

Engineering Explained

 

Moro:

Internet Comment Etiquette with Erik

penguinz0

an0nymooose

Internet Historian

CaptainDisillusion

 

+ Mange fler

 

Har 254 abonnementer, så spør heller om du vil ha flere i noen av de nevnte kategoriene. De som jeg har nevnt er på ingen måter bedre enn de jeg ikke gidder å føre opp.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...