Gå til innhold

Guide til kjøp av musikk på nett


Cuneax

Anbefalte innlegg

Det kunne jo vært slik at hvis en person har en sang på data'n som en person leter etter, så kan han sende den på PM. Det bør kanskje stå i førstepost ;)

8843264[/snapback]

Så lenge det er kopibeskyttet materiale, er ikke denslags tillatt å snakke om på forumet, dessverre.

8843288[/snapback]

 

Ok, jeg forstår. Tenkte ikke over det med en gang :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg siterer meg fra bloggen min.

Hvordan finne ut navnet på en sang/artist:

Google kan hjelpe deg på mange måter her. Om du bare husker en eller flere strofe kan du skrive som dette her:

"two lost souls swimming in a fish bowl"

Det første svaret jeg får da er "Wish You Were Here - Wish You Were Here Lyrics - Pink Floyd Lyrics."

Sangen er altså Wish You Were Here av Pink Floyd.

 

Om du får veldig mange gale treff kan du legge til ordet 'lyrics'.

"its not unusual" lyrics

Gir mer riktigere resultarer for meg enn

"its not unusual"

 

Dessuten begynner jeg å få sansen for iTunes Store for å finne sanger. Lett å høre små klipp også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Trenger litt hjelp :)

 

Jeg gifter meg førstkommende lørdag og vi fant ut vi ønsket 3 nøtter til askepott sangen som brudevals sang.

 

Men, denne er fryktelig vanskelig og finne på nettet. Har noen en ide over hvordan og hvor jeg kan finne den ?? Som dere forstår har jeg etter hvert litt dårlig tid på meg :)

 

Har litt info om den da :)

 

(Sang og video)

Regi: Vaclav Vorlicek

Originaltittel: ("Tři oříšky pro Popelku")

 

Alt hjelp mottas med meget stor takk

Lenke til kommentar

Heisann..

 

For dere som har sett filmen "Walk the Line" så er dere sikkert kjent med live versjonen av walk the line som Jaquin Phoenix spiller hvor det er ganske lang intro med bass og trommer før han begynner å synge selve sangen.

 

Problemet er at jeg får ikke tak i akkurat denne versjonen av sangen som er i filmen.. Noen som har den eller vet hvor jeg får tak i den?

 

 

Når vi først er i gang : Eye of the tiger fra Rocky 3 .. Der han trener med Apollo, ingen som synger men kun melodien som spilles, (Aucoustic ? )

 

Hvor får man tak i sånt ?

 

Satt veldig pris på om noen vet dette :)

 

Mvh

 

Preben

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Bandet heter "cardemar" og er noe hybrid chillout electronica jazz. Jeg har prøvt å finne men ser dårlig ut, hvis noen skulle via andre metoder finne fram, hadde jeg satt pris på det.

 

det vistnok cardamar. måtte kjøpe fra itunes, dermed kan jeg kun spille den fra pcen, noe så trist.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Regner med at det er folk som har erfaring med norske Aftermath. Hvordan er de? Leverer de kjapt? Kan en regne med at de har ting inne som de ikke har bilde av eller er de produktene å regne som utsolgte? (Opplevde med CDON at alt jeg bestilte som ikke var bilde var ting de ikke hadde, fikk refund da...)

 

EDIT: Nevermind, fant svar elsewhere. =)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...