Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Min bror er ute etter ny pc. han har sett på denne fra komplett som er nedsatt 7k. 

 

Jeg kan bygge pc for han om det trengs.. men er dette et såpass bra tilbud. eller kan noen her inne komme med noe like bra eller bedre til samme pris?

 

https://www.komplett.no/product/11428/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-xtreme/komplett-battlebox-xtreme-rtx-2080ti?offerId=KOMPLETT-310-11428#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke kjøpt 8 tråders CPU idag. Ville heller ikke kjøpt minne med hastighet under 3200Mhz.

Kabinettet ser bra ut, men med glass foran viftene vil luftstrømmen være strupet. 120mm AiO CPU-kjøler er litt i minste laget hvis du skal overklokke og utnytte CPUen helt.

 

Jeg ville ventet på Ryzen 3000, sett an tester, og så gjort meg opp en mening. Tror det kan være litt å spare der, så kan du heller bruke de pengene på bedre kabinett, bedre minne etc.

Lenke til kommentar

Syns 25k for en pc er ganske høy pris. Hva skal spilles egentlig? Og kunne de pengene vært brukt annerledes? Det er såååå mye annet å bruke en del av de pengene til. 

Kanskje man kunne klart seg med en RTX2060 og litt billigere CPU og spart 10'000 til andre formål, som førerkort, BSU, moped, o.l... Man kan fortsatt spille i akseptabel kvalitet og flyt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...