Gå til innhold

SNIKTITT: Trackday Manager


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 2 store bakdeler med dette spillet.

Pay2Win og Manager.

 

Med slike spill, så er det vanskelig å få Norge skikkelig på spill kartet da det er "nisje spill".

Det samme med det nye Sci-fi strategi spillet.

 

Det er ikke noe nytt at "Norge" skal lage spill som er vanskelig å få populære. FunCom bl.a. har god erfaring med det.

 

Hva med å bruke pengene og energien til å ta innersvingen på svenskene?

Lenke til kommentar

Red Thread Games er jo en spennende ny utvikler i norge som sitter på en enormt populær IP som de nå holder på å utgi episodisk (den lengste reisen). Dette er og i stor grad avhoppere fra funcom som står bak, deriblant Ragnar Tørnquist. Videre har vi stadig flere Indie utviklere som kommer ut med spennende titler. Så spør du meg så er den norske spill industrien mer spennende nå enn den noengang har vert. At vi ikke er like store som svenskenne som spyr ut det samme spillet en gang i året med litt bedre grafikk ser jeg ikke på som et kjempestort tap.

Lenke til kommentar

Viktigste først: "På nytt tar jeg over som leder for Team Mack Øl. Selv om ikke ølet er det beste, skal jeg igjen prøve å ta laget til topps."

 

WHAT!? <3 Mack Isbjørn <3

 

 

Uansett, dette virker likt iGP manager, som er nettleserbasert. Gikk lei, men var gøy mens det sto på så skal følge med på dette. Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...